Süper Damar Sözler

Aslında bütün kadınlar tatlı sözleri sever; ama iltifatların yalan mı gerçek mi olduğunu anlayacak kadar da zekiler''
 
 
 
 
 
Kimine göre adamız, kimine göre yalanız. Hepiniz rahat olun biz adamına göre muamele yaparız..!
 
 
 
 
 
ÖLüm Su değİL ki içipde öLesin..İnsanLar mert deqiLki inanıpta güvenebiLesin. Adam Gibi birii yoK ki ALLah'ına KaDar sevesin..
 
 
 
 
 
Nur içinde yat kalbim ben katilini çok sevdim ....
 
 
 
 
 
Herkesi tersliyorum şu ara..solundan mı kalktın diyorlar?, hayır ben değil, o kalktı solumdan diyemiyorum..!
 
 
 
 
 
Üzülmüyorum... Çünkü Hayatımdan Çıkan Hiç Kimsenin Hayatımda Yeri Yok ! Düşünüyorum da DeğersizLere Bu Satırlar BiLe Çok...'
 
 
 
 
 
Sevmeye layık olmayanı hatırlayarak değerli etme. Dönmek mi istiyor bir şans daha verme. Unutma;"sevgi yürekli olana yakışır''
 
 
 
 
 
Hesap soruyorum ' Yüreğime ' Boyundan Büyük Sevmek Sana mı dü$tü ??
 
 
 
 
 
İnsanı en çok üzen şey; Ummadıkları kişiler adam olurken, adam sandıklarının insan bile olamamş olmasıdır...
 
 
 
 
 
İki sey hayatimizi karartir: ''Susacakken konuşmak...Konuşacakken susmak..."
 
 
 
 
 
Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın!!!'
 
 
 
 
 
Dünya, ßana ßi kıyak yapsana " -Tam ona sarıLnca Dursana. .
 
 
 
 
 
Hayatındaki GEREKSİZLERİ, Arada Tutup Sallayacaksın ki ; ŞİDDETİNİ UNUTMASINLAR...!!
 
 
 
 
 
İyi bir evliliğin iki şeye bağlı olduğunu sakın unutma: Birincisi doğru insanı bulmak, ikincisi doğru insan olmak. . .
 
 
 
 
 
Sol yanım daha çok acıyor bugünlerde O galiba, yine birilerini seviyor..
 
 
 
 
 
''İnadını bırak insafa gel Serserin oldum, Sersefil oldum Geçmişi sil at geleceğe bak Gel benim olda bitsin azap
 
 
 
 
 
"Kimi mal mülk peşinde.Kimi şan şöhret peşinde. kimi kız,kimi erkek peşinde,bilmiyorlar ki Azrail hepsinin peşinde"

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder