Havalı Sözler, Havalı Nickler, Havalı Msn Nickleri

"Seninle aramızda bir şey varsa şayet, o da mesafelerdir artık."

Havalı Sözler
- Gelmeyecek bir gideni; olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç ?


- Durgunsa insan belki bir sebebi, Suskunsa bir nedeni var. Sen suskunluğuna aldanma kimsenin; Bil ki herşeyin bir zamanı var.


Durmadan seni sevip, aynı hatayı tekrarlamaz yüreğim. 'Kalp' bu; tersten okudun galiba 'PLak' değil.

Havalı Nickler
- Gözden Kâlbe Bir Yol Yapmış Sanki Yaradan.. Göze Girebilmeyi Başaran, Kâlbe de Giriyor Doğrudan..!!!


- Yokluğunda Hiçbirşey değişmedi gözümde ,Çünkü Annemden Başka Karşılıksız Seven görmedim Ömrümde !.


- Dünya'nın Son Kullanma Tarihi Geçmiş Olmalı... Çok Bozuk Bir Zamanda Yaşıyoruz..!!! Ne DOST Belli... Nede DÜŞMAN..!


"Günaydın" bile yazmıyoruz artık birbirimize... Çünkü , ne ben senin için ne de sen benim için uyanıyorsun her yeni güne....


Yüreğindeki bu hal de ne diyecek oluyorum "bayram kalabalığı" diye geçiştiriveriyor…


Olmayacak duaya amin demek değil benimki; o duayla geldin be adam, niye tekrar gelmeyesin?


''Seni kimsenin incitmesine izin vermeyeceğim'' derken, ''Bu işi kendim yapacağım'' demek istediği hiç aklıma gelmemişti..


Çok mu ayıp hala mutluluk istemek..? Neyse.. Zaten hiç halim yok..!


Bir Insanın Yaşayıp Yaşamadığını Anlamak Istersen, Nabzına Değil Onuruna Bak, Duruyorsa Yaşıyordur...


- Hayat Nasıl Gidiyor... Diye Soranlara Seni Gösteriyorum Arkandan. İşte Diyorum.... İşte Böyle Gidiyor...!


Cok genis bi oda istemiyorum Allah'm sadece O'da olsun yeter.


- Midem Bulanıyor Bozuk Süt İçmiş Gibi; Ama Birşey İçmedim. Sütü Bozuk İnsanlar Bulandırıyor Midemi..!!!

Havalı Msn Nickleri
! Dışardan nasıl göründüğümün bir önemi yok ! İçeriden görebilenler yetiyor bana.. Beni dışardan yargılayanlara sözüm yok zaten


Ben ne zaman ağlasam sen sürekli gözümden düşüyorsun, Sahi, utanmıyor musun ?
isyankar sözler


Altında Son Model Bir Bencillikle Uzaklaşıyorsun Benden... Bu Kadar Hızlı Gitme Sevgili, "Yalnızlık" İlerde Çevirme Yapıyor...


Bir dizinin başlangıcında ki o açıklama kadardık işte "Kişiler ve olaylar tamamen hayal ürünüdür..


Asla "işte buldum" diye aklınızdan geçirmeyin. Ömür boyu arayacaksınız ve asla bulamayacaksınız.


Bugun de içimdeki sızıyı yokladın , eksik olma sevgilim.


Hayat, her gidenin ardından koşmaya değmez bilmelisin.Sen gelecek olanları bekle, gidecek varsa bırak gitsin.


Hayatımdan gitmeyi tercih edenLer için, dönü$ seferLeri sonsuza dek iptaL ediLmi$tir.. !!


Kaçkez öğüt verdim kendime “Layık olana yan!” Sonra tekrar sana kül oldum!


Geri gelmemelisin! Ya olduğun yerde kalmalısın ya da gittiğin yerde... Sen bu hayatta gördüğüm en hoş'ÇAKAL'sın, neticede...


En kalabalık caddelerde gezerken anladım yalnız olduğumu ; onlar el eleydi benimse ellerim ceplerimde...

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder