Sevgiliye Kapak Sözler, Sevgi Sözleri

sevgi sözleri
Onda bir köpeğin bütün özellikleri vardı sadakat hariç.
sevgiliye kapak sözler

Uzaktan daha güzeldin,b*k vardı tanıştık.


Biliyorum bir gün döneceksin,ben beklemediğim zaman.


sevgiliye kapak sözler
İyi dostlar biriktirdim,hepsi kitaplığımda.


Bazen insan öyle özlenir ki,özlenen bilse yokluğundan utanır.


Duyduğun küçük bir söz bile bir günde olsa yaşatır insanı


Emin olun umut verip gidenlerede,umut verip gitmişlerdir.


sevgiye dair sözler
Konuşurken kendini iyi hissettiğin insanı sakın kaybetme.
sevgi

Biz şimdi ölsek;en fazla kahvede çaylar soğur..


Seni sevdikten sonra kimseyi bugüne kadar sevmediğimi fark ettim


Gelecek yorgun insanların değil,rahatlarına kıyabilenlerindir..


sevgiliye damar sözler
Dilek tut sevgilim.Bir hayat kayıyor.


Korkulan şey başa gelirmiş.Korktum gelmedin..


Bazı insanlar çok uyur mutsuzluğu daha az hissetmek için.


Bazı günler hiç aklıma gelmiyorsun işte o günler iyiyim..

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 yorum:

  1. çok güzel anlamlı ve sevgi içeren cümleler var bayıldım

    www.sevgisozlerim.com

    YanıtlaSil