Yeni Facebook Sözleri, Facebook Nickleri, Facebook Durumları

Facebooktan aldığımız sözleri yayınlıyoruz... facebok sözleri
‎"Gülmekten gözümden yaş geldi" işaretini buldum :'D

Eğer bir kızın fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu,omuzdan yukarı ise şişman,sadece gözleri görünüyorsa kaçın.

Çekiliş yok! Kura yok! Bekleme yok! Kupon yok! Promosyon yok! Hediye yok! Hiçbir şey yok! Yok böyle bir kampanya!

Çift kişilik yatakta tek kişi yatıyorsan yalnız falan değilsin rahatını düşünüyorsun.Hepsi bu kadar.

Ben garanti bankasının reklamlarında oynayan yaşlı amca olsam,bana akıl veren tavuğa "Sen kimsin lan bana akıl veriyon,götten bacaklı!" der,keser yerim.

Bir erkek sana çirkinsen derse,zevksizdir.Bir kadın çirkinsin derse,kıskançtır.Bir çocuk çirkinsin derse,çirkinsin malesef.. (:


Dün gece yatağıma uzanıp,gökyüzündeki eşsiz yıldızları izleyip seni düşündüm.. Ve sonra dedim ki ;
- "Lan bu odanın tavanı nerde?"
 
 
‎1.50 boyunda çizme giyen kızlar ; Siz çizmeyi değil,çizme sizi giymiş gibi duruyor.Yapmayın etmeyin.
 
 
Bedelli öğrencilikte çıksa keşke parası mühim değil (:
 
 
Facebook'ta o kadar çok özlü söz okudum ki, babam 'Üşüdüm' dese kalın giy demem 'Üşümek güzeldir eğer seni ısıtacak biri varsa' derim.

İlişki normal seyrinde ilerken, 
yolun ortasına atlayan bi kaşar sonrası hızın kesilmesine ''Motor freni'' denir.
 
 
 
Bir erkek sana çirkinsin derse,zevksizdir.Bir kadın çirkinsin derse,kıskançtır.Bir çocuk çirkinsin derse,çirkinsin malesef..
 
 
 
Bana da yazıklar olsun. Çağırsan yine geleceğim...
 
 
 
Ve Cehennem konuştu: 
"Ben kimsenin Canını yakmadım" ! "Onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler...
 
 
 
‎'Gittikçe' seni seviyorum demiştim...
O yüzden mi gittin??
 
 
 
Annem : 
-Yemezsen arkandan ağlar. derdi hep ben küçükken 
Sırf anamın hatrına bu kazığınıda yiyorum ... !
 
 
 
‎"Seni aramiyor seni sormuyorsam; bu senden vazgectim demek degildir." şair burda kızın numarasını unuttuğunu söyleyemiyor.
 
 
 
Bir kadın oje sürerken sizinle konuşuyorsa eğer, Söylediklerinin hiçbirini bilinçli olarak söylememiştir.. :)
 
 
 
Arap kanalında maç izliyorum, spiker ne derse babaannem amin diyor.
 
 
 
Bir laz atasözü der ki: Sevduğuni alamaysan, alduğuni sevecesun :)
 
 
 
Ey aşk.!. ♥ 
Sen bi şarkı olsan radyoda yakalasam seni kesin ezana denk gelirsin. :/
 
 
 
aptalım : cunki canın ne zaman isterse o zaman geldin, ve ben sana asla hayır diyemedim.
 
 
 
Ofsaytı bilen kadın; Kadir diye kaydettiğin Burcu'yu da bilir,yemeğe çıktığın teyzenin kızını da. Otel odasında uzayan toplantıyıda bilir, Telefonun sarjının bitmediğinide, sesinin kısık olmadınıda bilir. Ofsaytı bilen kadınlardan uzak durun :)
 
 
 
Cahil insan davul gibidir. Sesi çoktur fakat içi boştur !
 
 
 
Eğer birini gerçekten seviyorsanız..hemen ikinci bitaneyi de gerçekten sevin..bırakıp gidince göt gibi kalıp ağlıyorsunuz sonra.
 
 
 
Sorun ne biliyor musun ?
Sorun, sana 1 adım gelene senin salaklık edip 10 adım gitmen. Hepsi bu.
 
 
 
Tamam anladık... Düşünesin var, sıkılasın var, öpülesin var, sevilesin var, şiir yazılası bir güzelliğin var, aptal aptal gülesin var da; bekleyesim var gelesin var mı ?
 
 
 
‎+ Bu ilişki yürümüyor.
- Koşalım mı gerizekalı ?
 
 
 
İpler senin elinde olabilir. Ama görüyorum ki uçurtman tellere takılmış.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder