Öylesine Sözler, Öylesine Nickler, Öylesine Msn Nickleri

Gitmeye baya bi heves etmişsin. Durduran mı var şekerim ? ,D
Öylesine

Annem: `neyin vαr ?´ diyerek böldü sessizliğimi.Ben de gittiğini ve kαybettiğimi söyledim seni.O dα sαçlαrımı okşαyıp:`Üzülme evlαdım! cαnα geleceğine mαlα gelsin.´ dedi

Sürüüüden Ayrılaan Biir Koyun Gibisiin .- Bilmeem Kiiiğ , Şimdii Hangii Kurduun Altında İnlemeektesiin ;D


GidiyomuSun ? Dursanaa .. By By Demeyi Unuttumda ,D

Öylesine Sözler
Dєğєr ωєrєrєк Hiç ßişєy Sєηiη oLmuчo.. S*ктiri Çєкк Soηra ßaaк NaSıL Saηa Taρıyoo ;)


saLTanaT bitti kraL süRgünde ;)


Şaire sormuşlar:giden midir terkeden yoksa kalan mi?şair der ki "kalan gidenin gitmesine ses çıkarmıyorsa,çoktan terketmişti"...


~ Daha ileriye ulaşman için bir kaç adım geri gitmeyi öğrenmelisin. Çünkü en ileri sıçrayışlar, iki adım geriden başlar..



bugün feLaket mutLuyum yine biriLerine fena koymuş yokLuğum


SenaryoLarı aLt üst ediLmiş hayat tiyatrosunda MecNunu oynuyoRum kaLpsiiz ßir LeyLaya kaRşı . ~


Yağmur Yağar Ceketim IsLanır Sen Korkma HastaLanmam qüzeLim SiqaRam Beni Isıtr ♥ (!)


Birgün en sevdiğin insandan en büyük darbeyi yersen.. pembenin kara, dostluğun yara, sevmenin palavra olduğunu anlarsın..!!


Annemin kıyafetlerini giyerdim hep, belki babam gibi biri aşık olur diye..


Saat 12.30'a yarım deniyorsa günün 25 saat olması gerekmez mi? Gelin bu saçmalığa bir dur diyelim. Bir dur!


Tencereden sıyrılarak yenen puding ile kasede yenen puding arasındaki inanılmaz tat farkını Bilenler hani nerde onlar ? Burdamı?
Öylesine Nickler, Öylesine Msn Nickleri

Okulların kapanmasına tam 384 gün kaldı.


Hz. ALİ'ye sormuşlar.. bayram nedir?? buyurmuş ki; günahsız geçen her gündür!!! öyleyse her günümüz bayram olsun Kardeşlerim :)'


Hayat sevince güzelmiş. Kim bu sevinc? Neden bir tek ona güzel? Biz ördek miyiz lan? Açıklama bekliyorum


Babamla lokanta da yemek yedik, onun yemeğinde acı sos olduğunu görünce 'baba sana acı koymuşlar' dedim. Sonra bi ışık böyle ..


Küçükken Marlboro'ya hep "Malbora" dediğim için bütün Bora'lardan özür diliyorum. :/


Bayramlar 20-21 yaşındakiler için çok zor. Ne para veriyolar ne de para alıyorlar.Bu ne lan.


Son dakika: Kanal D'nin yeni dizisi Bizim Yenge'nin setinde görünen Kıvanç Tatlıtuğ endişeye yol açtı


Cüzdanımı evde unutmuşum içeri ayakkabılarla girip emin adımlarla ilerlerken karşımda annem belirdi . Gerisini hatırlamıyorum =)


Birisi öldüğünde "hiç aklımıza gelmezdi öleceği" diyen insan, biz zaten her gün oturup bugün kim ölür acaba diye düşünüyoruz..


RTÜK, bundan sonra SHOW TV'ye bakmayacağını, kanalın Sağlık Bakanlığı'na bağlandığını açıkladı.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 yorum:

  1. Hayatı aradım yıllarboyu denizin derinliklerinde. Sonra gökteki yıldızlarda ve elim boş döndüm. En sonunda anladım hayat sevgiydi ve sevgi de sendin.

    http://guzelsoz.blogcu.com/ask-mesajlari/26804451

    YanıtlaSil