2012 Nickleri

Sene 1994, Kurt Cobain öldü, Justin Bieber doğdu. Allah işte bir yerden alıyo bir yerden veriyo, da vermeyeydi iyiydi..


Gün geçmiyor ki Facebook'tan bir oyun isteği daha gelmesin... Sosyal ağ mı, atari salonu mu belli değil...


Bazı şarkılarda aynı sözler o kadar çok tekrarlanıyo ki, bi an şarkıyı Fatmagül'ün abisi söylüyo zannediyorum.


Yeni bi dram filmi çekeceğm izlerken gözyaşlarınızı tutamıycaksınız.Konusu da; yaz tatilinden bi b*k anlamayan öğrencinin dramı.


Su damacanaları niye 19 litre lan ? Neden 20 değil ? var bu 19 da bi bokluk. Kesin Amerikanın oyunları kesin. ツ


Bazı insanların çamaşır makinesi gibi ''sıkma'' programı var.


0.facebook'un bi defa yazdığımız şeyi iki defa göndermesi, fakirliğimizi yüzümüze vurma şeklidir.


facebook'u sevmememin tek sebebi "ne düşünüyorsun?" kısmına düşündüklerimi yazamamamdır.teşekkürler dayıcım,halacım ve kuzenler.


- Seni seviyorummmmmmmmm!.... +Kestiiiikkkkk !!! -Daha iyisini yapabilirdim? +Gerek yok, çok iyi oynadın ben bile inandım ..:)


Survivor başlayalı kaç sene oldu. Hiçbir dükkanın camında "Dokunulmazlık kolyesi geldi." yazmadı.

"Körolası çöpçüler aşkımı süpürmüşler" nasıl bir pisliği sevmişsen artık..



Memoli yeniden başlıyormuş, flütüm nerde lan benim?'


Hanımlar!!! Spor yapmadan ve istediğiniz her şeyi yiyerek zayıflamak ister misiniz? İstersiniz tabi. Fakat öyle olmuyor işte.


Stadyumdaki kadınlar kendilerini taraftardan saymayan TFF'ye çok sert ifadelerin bulunduğu bir pankart açtı: "Peki."


Sonunda okullar açılıyo, sabah erken kalkıcaz, her gün öğretmenleri görücez, dersler sınavlar ödevler süper yaa -HİÇBİR ÖĞRENCİ


-Baba mavi mi, kırmızı mı? +Mavi kızım. -Baba emin misin? :S +Aksiyon yaratma eşoleşek, elbise seçiyosun.


Erkeklerin sürekli seks düşündükleri lafına anlam vereMEMEkteyim..


Bizde Ferhat Göçer, onlarda Pitbull. Düet yapmadan yaşayamıyorlar sanki.


Öğrenemeyeceğim tek şey, grip ve nezleyi ayırt etmek.


Bana bol miktarda nutella, makyaj malzemesi ve indirim çeki verin, size dünyanın en tehlikeli ordusunu kurayım.


"Ben de özledim ben de resmin var şu an elimde" diyen Ferdi Tayfur'un yanına sokulup "baba resim değil fotoğraf" deyip kaçtım.


Akıllı bebekler Bebelac devam sütü içer.biz içmedik o yuzden gerizekalıyız.teşekkürler Bebelac bunu farkettirdiğin için.


Birinin Profılındeki Her Paylaşımı Aynı kişi Beğeniyosa ; Ya SevgiLisidir, Yada oLmaya Calişiyodur.


Şu hayatta tek imrendiğim kişi ; Omo reklamında kendini çamura atıp eve gelince dayak yemeyen çocuktur.


Kıvanç Tatlıtuğ "çok yaşa" yerine "çok sev" dedi ya, artık en büyük aşklar bir hapşırıkla başlar..d


2 erkek aynı tişörtü giyerse kardeş, 2 kız aynı tişörtü giyerse düşmandır. Net.


Mum ışığında kuru fasulye pilav yemeye var misin dedim soğan olursa varım dedi bir daha sevdim :)


Yıl 2050 yeşilçamdan bi sahne: ''Senin annen bi hackerdi yavrum''


Sokak dilencisi: "Allah rızası için ekmek parası verir misin be abi ?" Facebook dilencisi: "Fotomu beğenir misin knk ? xD"


Goethe Türk olsaydı ismini bir semte verirdik ve sonra: "-Şoför bey nereye geldik ? +Goethe geldik."


Anne babasını huzur evine gönderip, evinde kedi köpek besleyen insanların olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Yazık !


Kimi seviyorsun? dedi. - 99 İsimden hangisini söyleyeceğimi bilemedim.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder