Anlamlı Nickler

- Kabusum ol ~ Derdim ol ~ Kederim ol ~ belam ol .. Ama yeter ki Benim oL ♥


- Sana öyle bir yar olurum ki, bana bin defa aşık olursun.. Senden öyle bir ayrılırım ki kendini bin defa gömülmüş bulursun..!


- Kirli bi çocuk yüzüyüm kapında; ama dünyann en temiz gözleriyle bakıyorm sana. "Şeker değil istediğim, yüreğini koy avuçlarıma


- 'Hayatta kimseye güvenmeyeceksin' demek saçmalıktır inan. Ama kime 'iki defa güveneceğini' hesaplamalı insan...!!


- Güven Var ise Bir Kalpte, O KaLpte Sevgi De Bulunur Dürüstlükte ...!!!


- Sana öyle bir yar olurum ki, bana bin defa aşık olursun.. Senden öyle bir ayrılırım ki kendini bin defa gömülmüş bulursun..!


-"Nedir bilemiyorum; Sana bakınca kendimi görüyorum, sana gelirken kendimden gidiyorum; Ve senden giderken kendime gelemiyorum".


- Ağlamak güzel yaşını silen varsa,gülmek güzel seninle gülen varsa,yaşamak güzel umudun varsa,sevmek güzel karşılığı varsa...


- Hayat öyle birşey ki Sustugunda konusmadın dye Pişman eder, Konuştuğunda ise Susmadın diye Kahreder..!


- Kimi İnsan vardır Yokluğunda yeri dolmaz,Kimi İnsan vardır Varlığıda belli olmaz. . . !


- Bir insanın nasıl güldüğünden "TERBİYESİNİ".. Neye güldüğünden ise "ZEKASINI" ve "SEVİYESİNİ" anlaya bilirsiniz..!!


- UMUT.. Hiç bitmeyen bahar mevsimidir, içinde kar da yağar , fırtınada kopar.. Ama Çiçekler açmaya hep devam eder..!!

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder