Aşk Nickleri

Zor mudur gözlere bakarken aşkı görmek, Yoksa sadece aşk mıdır gözlerdeki tek gerçek ?


- "Yaprağın kaderi düşmekmiş'' Sen dalda yaprak değil, ağaç ol.. Toprağa kök sal.. Yaprakların dökülsede sen AYAKTA KAL !!!


- Benim gibi sevenler beyinsiz ~ Sevmeyenler kalpsiz ~ birde Sevmiş gibi görünenler varya; onLar da en adi Şerefsiz ;)


- "Belki kimse olmayacak senin gibi; ama sende olmayacaksın eskisi gibi".


- "Olmayan bir sevgiliyi inatla beklemek; utandırmaktır aşkı"


- insan, ulaşamadığı her şeyin 'DELi' si, ulaştığı herşeyin 'NANKÕR' üdür


- Bu ilişkide bir şey eksik diyordun yα... Evet hαklıydın, bir şey eksikti. Sen yoktun hiç.


- Öleceğim zαmαn O'nu çαğırın,O'nα son nefesimde şöyle diyeceğim: "Öyle değil böyle gidilir.."


- Şimdiki aşkLar : 1 ayLık sms paketiyLe başLayıp facebook iLişki durumuyLa sona eriyor (:


- "Kolay değildir; Uğruna herşeyinizi verdiğiniz insana yabancı gibi bakmak".


- 'Unutulmak' hak ederek kazanabileceğin en büyük kazançtır .. ve ben hakkıni yemycek kadar cómertim , bilrsin ..!


- Bir kadının hayatta aldığı en büyük risk; Yeni oje sürülmüş parmaklarıyla üstünü giymek zorunda kalmasıdır (=


- Gidenin arkasından bakmayın, Yoksa geleni göremezsiniz.."


- "Herkesin anlayış derecesi farklıdır. Anlattığın herşeyi anlamalarını bekleme, Çünkü bu karşıdakinin kapasitesine bağlıdır


- Susarım, susarım.. bigün gelir öyle bi konuşurumki ne cevap verebilirsin ne de bir daha kendine gelebilirsin....


- Yapmak istediklerimi sıralıyorum . En başta seninle bir ömür geçirmek . Devamı yok, hepsi bu. ♥'


- Herşeyini al ve git, artık istemiyorum seni dedim,ve Elimi tuttu aldım hadi gidiyoruz dedi..!'


- Size zamanını ayırmayan birine, Asla kendinizi harcatmayın..


- Bazen sevdiklerimize zarar vermemenin tek yolu, onlardan uzak durmaktır


- Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın.. ya siyahı, ya beyazı seçeceksin.


- Mutlu bir çift gördüğünüzde Allah bozmasın demeyin! Çünkü Rabbim bozmaz, insanlar bozmasın yeter.


- Herkesin bir ilişkisi vαr; αmα hiçbiri sevmiyor. Herkesin bir sevdiği vαr; αmα hiçbiri kαvuşαmıyor .


- Ölmek İçin Dokuz Canım Olsaydı , Sekizini Gülüşüne Birinide Gidişine Verirdim.


- Bana askim diyeceksen baska bir kiza 'canim' bile demeyeceksin!!!!


- Kime güzel bi söz söylesem onα αşık olduğumu zαnnedior.. oysα ben onlαrα değil o sözü söylerken hαyαl ettiğim kişiye αşığım ♥


- Alışmaktan korktuğun için; Dokunmaktan vazgeçtiğin insanlar vardır..


- İnsanlar işine gelince değil de vicdanına değince iyilik yapsalardı; bugün çıkar ilişkileri değil, gerçek sevdalar yaşanırdı


''Seni seviyorum'' kelimeside orucu bozar aslında, çünkü yalanda olsa sürekli yiyoruz.


Fırtınanın gücü ne olursa olsun, -Eğer yağmura saygın varsa- Seni bekleyen bir gök kuşağı mutlaka vardır

KaLßimDen Geçmeyeni diLinee Değdirmeee,, !


Sende hakLıSın akLını aLıyor Otoban Fahişeleri. Çünkü ; Sewqimden Öte Sana weRdkLeRi.. ,)


ÖLmek İçin Gün Sayıyoruz , Ya$amak İçin Bahane ArıyoruZ , ßo$weRSene ßiz ßu Dünyayı Zaten Takmıyoruz !.


Senin Adın Varsa benim Namım Var Senin Carizman varsa benim Şeklim var Senin Kalbin varsa benim Aslan Gibi Yüreğim var!.




Hєr Kurşuna Чєr var Чürєğimdє.. Чєtєr ki Sırtımdan VurmaЧacak Kadar 'ЧürєkLi oL' ..!


Yaşarsam Nedenim ...ÖLürSem SebebimSin...x))


ćaηıмa ćaη! ~ öмяüмє öмüя кaтaη вєηi hiς вıяaкмaγaćaк σLaη кaяdєşLєяiмdiя! ~


« Hαyıгdıг кαdεr вizε мi вu qidεг,i$iи αsŁıиα тεк кuг$uи yεтεг.FαzŁα diк yαpмα sαиαdα qidεг... (; »


GaRipsen dünyaDa yüzün güLmez, seveRsin biRini ümiT veRmez, yanaRsın uğRuna kıymeT biLmez, Dünyanın Kanunu bu Seven séviLmez ...


Bi yere Kadar Çekerim..Üfledigimde Kaybolursunuz ;)


KoLundaki yéniSi ~ kim ßiLir kimin éSkiSi :):):)


inSanLar vaRdır . sewqiye LayıkTr insanLar vaRDır... sewginin en yüceSni weRsenDe asaqLıkTr

beLqi ben senin hiC biseyinim ama Sen o hiCbişeyn herSeynsnn;) (


ßen Senin q*tünDen Ko$aCak KadaR aLçaLmaDım..! aMa SeniN q*tün ßeni aLçak qöReCek KadaR KaLkmı$.!


Hαукιrѕαm Dünуαуα AnLαмαzLαr Dєrdimi... Yαşαмαк GüzєL Dєyiρтє Kαndıramıyorum Kєndimi..!!


bedelimssin sen ödenemeyen..keFenimsin sen öLürken sewiLebiLen..♥

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder