Yeni Ayrılık Nickleri

Erkek adam sevdiğini yanında ister , Altında değil ...


ALkoLik tavırLar içindeyim her yanı esip dağıtasım var, Devriye gezen poLis arabasını durdurup kimLikLer beyyLer diyesim var :)


Sevdiğine Değmiyorsa SEVENİ ARA... Kıymet Bilmiyorsa BİLENİ ARA... O da Olmadı, Ne Bileyim, BENİ ARA :)


Doyα doyα αşık olduk, Ayrılık zαmαnsızdı.sαnırım 'Elhamdülillαh' demeyi unuttuk ..


Onu her zaman özleyeceğim. Fakat bizim aşkımız rüzgar gibi. Göremiyorum, ama hissedebiliyorum..


Kendime gittiğini söylemek için çok uğraştım.. Hala benimle olmana rağmen...


Erkek önemsediği kadını kimseye anlatmaz.


Erkekliğin gücü bir kadına vurmakta değil; 1 kadına vurulmaktadır ..


Hala numarasını ezbere bildiğim fakat kokusunu çoktan unuttuğum,karşıma çıksa sövmek istediğim ama rüyalarıma girecek kadar özlediğim biri var .


Tek pişmanlığım kelimelerimi bile haketmeyen insanlara, saatlerce cümleler kurmaktır


Çok içtim galiba ; İkimizi 'ÇİFT' Görüyorum ♥


"Benimsin" demeden önce, "Seninim" demeyi bilmeli insan..


Üşüdüm yine bak,oysa ki terkettiğin zaman kapıyı kapatmayı unutma demiştim sana.


Öyle içten kii. . Öyle yüreğimin en derininde kii yerin. . Çıkarı yok. . Çıkası yok. . Çıkarasım yok. .


"Bazen, İntihar etmek için başınıza silah dayamanıza gerek yok! Yastığa dayasanız yetiyor ,yalnız başınıza..."


Ve mutluluk bir kibrit çöpü, artık ne kadar yanarsa..

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder