Ayrılık Nickleri

Kimi seviyorsun Söyle benden güzel mi? Gözleri ben gibi koyu kαhverengi mi ? Şunu dα sorαyım o dα ben gibi ömürlük sever mi ?


- Bekarım alayına bakarım diyenleredir cevabım: "Belki alayı sana bakmadığı için bekarsın" ? :))


- Düşünüyorumda; Düşüncelerin en güzeli beni düşünüp düşünmediğini düşünürken düşündüğünü düşünmek. ♥


- İnsanı en çok üzen şey; Ummadıkları kişiler adam olurken, adam sandıklarının insan bile olamamş olmasıdır...


- Ya olduğun gibi görün, Yada psikoloğa görün..bana görünmede kime görünürsen görün.


- Uzun bir sms karşılığı olarak "ok" cevabı almak bir odunla mesajlaşıldığının göstergesidir.. :))


- Sakın eski sevgilinizle tekrar barışmayı düşünmeyin. Çünkü; yeniyi bulmak eskiyi tamir etmekten daha iyidir.


- "İlişkimize bi süre ara verelim" cümlesinin tercümesi, "Senden iyisini bulursam ne ala. Bulamazsam sana geri dönerim"dir.


- Kαç gün sürmüş ne fαrkeder ? . senLe herşey ömre bedeL . vαrsın herkes bizi konuşsun . benim oLdun yα o bαnα yeter ♥


- Aynı hatayı bir kere yapmam, 5-6 kere yaparım ki iyice emin oluyum. :D


- Keşke şuαndα senden bi mesαj gelse sαdece tek kelime yαzsα 'özledim'


- Doğru Zamanda Gelen Yanlış İnsana Tanıdığın Şansı, Yanlış Zamanda Gelen Doğru İnsana Tanımadığın Sürece Üzülen Hep Sen Olursun


- Tek pişmanlığım kelimelerimi bile haketmeyen insanlara, saatlerce cümleler kurmaktır.."


- Bir bαbαnın, kızının sevgili olαylαrınα kızmαsının tek sebebi ; erkeklerin kimyαsını biliyor olmαsıdır.


- Bir gece ay bana sordu neden seni ağlatan biriyle berabersin aya baktım ve dedimki sen hiç gökyüzünden vazgecebilirmisin.!!


- "Dış görünüşe önem verme.. Bak elektirik süpürgesine , içindeki tüm pisliğe rağmen çekici .. :)))


- ' Bαzen susмak en büyük cevαptır αмα , Lαf sokmαk vαrken neden susαyıм ki :)


´ Nesi zor anlamıyorum? Sadece geleceksin ve seveceksin. Bu kadar.


'O nasıl?' diye soruyorlar. Öldü galiba diyorum, çünkü ömrü yettiği kadar yanımda olacaktı.


` Cinayet saati neredeydin diye sorarlarsa Unutma 'gidiyordum' diyeceksin..


- AnLαmıγorum γαnımdα γokken bile kıskαnıγolar bizi (!) Bide γαnımdα olduğun zαmαnı düşünsene delirtiriz milleti . ;) ♥


´ Bir elin nesi, iki elin sesi var derler. O halde tut ellerimden sevdiğim, aşk'a en büyük sesi biz getirelim ♥


´ Sevgi oynaşmak değildir, bedensiz de sevilir.


´ Fakat bizim aşkımız rüzgar gibi. Göremiyorum ama hissedebiliyorum.


Onun yazdığı bütün sözleri kendi üstüne alınmak diye bişey var. Sonra sana olmadığı dank ediyor kafana, mal gibi kalıyorsun öyle


´ Nasılsın, iyi misin ? - g̶̶e̶̶b̶̶e̶̶r̶̶i̶̶y̶̶o̶̶r̶̶u̶̶m̶̶ ̶̶h̶̶a̶̶s̶̶r̶̶e̶̶t̶̶i̶̶n̶̶d̶̶e̶̶n̶ İyiyim sağol sen ?


´ Ayrılırken " gidermisin ? " dedi, " gi " dedim.Şu anda ne yapıyor bilmiyorum. Gitti...


´ Kapı gıcırtısı ayrılığımızın fon müziği iken .. Sen bana ' seni seviyorum ' derken playback mi yaptın ?


"Sen de özlüyormuşsun beni" Öyle duydum, özlemediysen de benim sorunum. Sağırdım, duymadım, uydurdum.


´ Sevgili kalp; her halta karşimayi birak! Senin işin kan pompalamak.


´ Eski sevgilinin parfümünün sıkılması yasaklansın. Hazırlıksız yakalanıp, öküz gibi ağlamayalım bir yerlerde. Lütfen.


´ O her şeyin suyunu çıkarmayı severdi . Özellikle de gözlerimin .


Terk edilirken “görüşürüz” kelimesini duymaktan daha sancılı bir şey yok. Zaten öldürdün lan bir de umut mu veriyorsun!


Yalnızlığmda çoğalıp , Kalabalıkta eksiliyorum .. Ve öylesine kalabalık ki yalnızlığım ; Ne yana dönsem sana çarpıyorum .


Her Yürek Sevebilseydi Zaten Adı Yürek Olmazdı Ve Her Seven Yürekli Olsaydı Aşk Bu Kadar Basit Olmazdı. .


Kahve falında balık para demekse; En büyük hazinemdir gözlerindeki okyanus..


Arada bir yokluyorsun 'sol' yanımı. Öyle bir 'seni seviyorum' dedin ki inan olsun kalbime indi'n.


Adın ki en güzel kelimedir dağarcığımda ne zaman ansam; kelimelerim kendini asar dar'ağacında..


"Dünyaları sığdırırdım yüreğime." derdin bana bir zamanlar. Dünyaları sığdırırken yüreğine, beni sığdıramadın mı ?


"Seni seviyorum." cümlesi en çok sana yakışıyordu, en çok senden duymak mutlu ediyordu.


M U T L U L U K mu ? Evet adını duymuştum. :)


Sen beni kandırmadın, ben sana inanmayı seçtim. Hepsi bu.


"Kanayan yaralarına, kan dursun diye başka bedenler basarsan, sadece mikrop kaparsın".


"Eğer bir insanı gerçekten unutmak istiyorsan onunla yaşadıklarını değil, onun sana yaşattıklarını hatırla".


"Hiçbir zaman garantisi olmayan bir mutluluk için, Hayatınızda kalıcı olan şeyleri yok etmeyin. Çünkü tek üzülen siz olursunuz".


"Belki kimse olmayacak senin gibi; ama sende olmayacaksın eskisi gibi".


Çok sahiplenmeden seveceksin mesela. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hemde hep senin kalacakmış gibi.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder