Duygusal Nickler

Ayrı dünyaların insanlarıymışız, öyle dedi giderken soktuğumun uzaylısı..


Anne vitrindeki ayıcığı istiyorum. Eski sevgilime çok benziyor asdfgh :D


Piyango gibiyim! Şanslıya hayatta bir kere isabet ederim! Değerlendirmeyi bilene servet olurum, değerlendiremeyende kaybolurum.


Karikatürize et beni, aslımı inkar etsin çehrem!


'Ben' kattım sana biraz öyle sevdim seni.. Çünkü sen de bensiz; O kadar güzel değilsin hani.


Kadınlar kendilerini güldürebilen erkeklerden "hoşlanır"lar. Ağlatabilen erkeklere ise "aşık" olurlar !


"Böylesi ikimiz içinde daha güzel olacak" bu bir pozitif ayrımcılıktır.. "S.ktir git" bu da toplumsal tepki..


Mαsαllαrdαki αşklαrı bulmαk için uğrαşmα. αdı üstünde; Mαsαl..


"Üç vαkte kαdαr kısmetin çıkıcαk."dedi fαlcı. Üç vαkit derken ne kαsteddin be Kαdın! Üç αsır mı?


'Gidersen ölürüm!' dediğin zαmαn, kαlbi kırıldı ölümün. Bir cümlede sαdece yüklem olαrαk kαldığı için..


Beni çok ağlatan bir komedi filmiydi hayatım.. Siz hiç; hıçkıra hıçkıra güldünüz mü ?


Bir hayvanın Allah demesi o kadarda şaşırılcak bir şey değil. Ben 'Seni Seviyorum' diyenine bile rastladım.


Bir kadın, sevdiği adamın başka bir kadın tarafından mutlu edildiğini görmektense, onu can çekişirken görmeyi tercih eder.

- Seyahatta cam kenarı sanki yalnızların yeridir. "Çünkü aslında orası, başını koyacak omuz bulamayanlar içindir"..


- Hayat yalnız iki şekilde yaşanır: "Ya hiç mucize yokmuş gibi, ya da herşey birer mucizeymiş gibi"..


- Akıllı bi yalnızlık aptal bi ilişkiden iyidir. Ya Kralın yanında kraliçe olursun, Yada soytarının yanında maskara.Tercih Senin


- Gözyαşlαrımı gittin diye değil , öptüğün yαnαklαrımı temizlesin diye αkıttım .


- Bu ne bee ! Aşk mı kaldı artık.." Herkes gördüğünü sever olmuş. Ne olduğuna değil, ne verdiğine bakar olmuş" .


Anne gezindiğin bağ, baba yaslandığın dağdır. Ömrümün en güzel çağı annen ve babanla olandır"


- Kαdın αğlαr, Erkek bαkαr . Kαdın duyαr, Erkek duymαz . Kαdın sorαr, Erkek susαr . Kαdın gider, Erkek içer.


- Herkes kendi dağında yaşar mevsimleri...ne senin kışın beni üşütür nede senin sıcağın beni ısıtır...!!


- Akan seller gibi dağladın yüreğimi aldın çok uzaklara götürdün beni Oysa bir zalimi sevmiş yüreğim çöllerde meçhule düşer gibi


Son pişmanlık fayda etmez güzelim. Sen beni çoktan KAYBETTİN.


Selam ben yumuşak G,adamın ağzına lafı tıkarım. ğğğğğğ diye kalırsın :D

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder