Facebook Sözleri

Hala seni seviyorum, dayı seni de seviyorum.


Sevdigim ünlüler, a,e,ı,i,u,ü dür.


Dur bi mesaj atalım sevgilisinden zannetsin.
-Turkcell


iPad aldım, Steve Jobs öldü, Blackberry aldım BBM öldü. Şimdi gidip Justin Bieber CD'si alıcam.


Facebook buzdolabı gibi ne zaman canın sıkılsa açarsın ama değişen bişi yoktur.


Çizgi filmlerden öğrendiğim en şaşırtıcı gerçeklerden biri de şudur ki, boşlukta koştuğunu anlayana kadar düşmezsin.


Kıvanç'ın yıkadığı yemek takımı gelmiştir.
-Köşe Züccaciye


O elektriği alamadığınız karşı cinse "canım cicim" dediğinizde kaçak kullanım yapmış oluyorsunuz.


Eller kadir kıymet bilmiyor annem, kollar bacaklar falan biliyor da bu ellere öğretemedim, cidden salak bu eller.


Evet güzellik geçicidir, anneden kıza geçer.


''Good bye'' türkçe karşılığı ''Güle güle'' ise o zaman bize sadece ''bye'' dediklerin de demek ki ''güle'' diyorlar. Beyin free


Bazı insanlardan, mutfaktaki sarı bez kadar iğreniyorum.


+Sana seni çok sevdiğimi söylemiş miydim?
-Hayır.
+Sevmediğimdendir. Sevsem söylerdim.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder