Komik Nickler

Bugün benzinlikten 50 TL'lik vergi aldım, yanında 15 TL'lik benzin verdiler!


20 yıl sonra kızımın kalbini çalacak çocuk şimdi bir gerizekalı gibi oturmuş yumurcak tv izliyo.Salak damat sinirimi bozdu şimdi


Evinde soba olmayan //küçükken olmamış//, üzerinde kestane pişirmenin zevkini anlamaz, üzerinde pil patlatmanın zevkini anlamaz.


- Günaydın sevgililerin ennnnnnnn güzeliii ♥
+Kaç tane sevgilin var da sevgililerin en güzeli diyorsun bana ! !


Bitter çikolata reklamına Adnan Bey değil Behlül çıkmalıydı, en fazla o baktı Bitter'in tadına.


100 liralık benzinin 60 lirası vergiymiş, biraz daha zorlarsak sadece vergiyle çalışan araba yapabiliriz.


Amerika'da yaşayan Türkler için alternatif isimler: Berry One.


Kıvanç Tatlıtuğ eşofman üzerine gömlek giyse cool olur; Biz giysek mal oluruz. - Ne İş :D


Her ilin plaka kodunu ezbere bilip, Özel günleri unutabilen zeka kapasitesine sahip insana Türk Erkeği
deniliyormuş. "♥♥"


Dominos pizza kuryelerini ambulans şöförü yapsak ülkede ölen sayısı yarıya düşer..


Gidiyorum dedi..-İyi git dedim..Durdurmayacak mısın..? dedi.-Niye Ben Trafik PoLisimiyim dedim. Ses Yok ! ♥


Çizgi filmlerden öğrendiğim en şaşırtıcı gerçeklerden biri de şudur ki, boşlukta koştuğunu anlayana kadar düşmezsin.


Aralarında konuşan kanguruların yanına gidip "bol keseden atmayın lan!" deyip kaçtım.


Bugün turkcell'den msj gelmeyince musteri hizmetlerini arayıp "hmm neyse sen mesglsun galiba bye" deyip kapattım


Bugun bankaya girip, "haydi eller emekli ali amca hayhay ne de esnaf mustafa belediyeden rızaaaaa" deyip kaçtım.


Denge bilekliğimi takarken düştüm.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder