Öğrenci Nickleri

Okul tuvaletinin kapısınn arkasına,o kızın o tuvalete girme ihtimali varmış gibi hoşlandğı kızın adını yazan erkekler vardı lan


"İslamiyeti kabul etmiş ilk Türk boyu........ 'dır" Şeklindeki boşluk doldurma sorusuna "1.65" yazan öğrenciye sizce kaç verilir


00.00 ve 03.00 arası uyanan ebeveyn cümlesi: "Sen hala uyumadın mı, saat kaç oldu, yat hadi, sabah erken kalkacaksın"


"Mesajını yeni gördüm" cümlesindeki ki gerçekçiliğe hayranım.


Biraz param olsa altında yatır olan ev alırım. Hiç değilse bir yatırım olur.


Açık konuşmak gerekirse; 1999 yılında yapılan; ''Bu ericsson başka erik yok'' esprisi yüzünden çok arkadaşlıklar bozuldu.


Sevgilisinin ter kokmasına rağmen buna aldırmayıp ona sımsıkı sarılan kişi aşıktır.


Belediye otobüsünde her güzel koltuk boşaldığında kalkıp yer değiştiren amca, o azimle cumhurbaşkanlığı koltuğuna bile oturur.


Kaplumbağa tavşanı yenince tavşan ona dönüp ne demiş? Hiçbir şey, tavşan konuşur mu hiç


Duman grubu bir türlü konsere çıkmayınca "ateş olmayan yerden duman çıkmaz" diyerek sahneyi yaktım, çıktılar.


Makyaj, kadınlarının karıncalı görüntüsünü Full HD yapma sanatıdır.


Mutsuzluk: Şarja taktığın telefonun bir saat sonra baktığında temassızlık yüzünden şarj olmadığını görmek..


Semere altın eşek vurmuşlar, semer yine semer. Çünkü altın. Çünkü öyle.


Sibel Can'ın "üstüme gelme inanamam" şarkı sözünü "üstüme gelmeyin alamam" olarak anlamış olmam benim fesatlığımdan değil

"Bizim zamanımzda elimize erkek eli değmezdi" diyen babaanneler; siz 13 yaşında evleniyomuşsnuz zatn 5 yaşnda da elletmeyiverin


merhaba eylül, güle güle ağustos. merhaba erken kalkma, güle güle geç saatler. merhaba okul, güle güle yaz..


Dilek ağaçlarına dikkat edin. Ne bir meyvesi, ne bir yaprağı var. Lan ağacın kendine hayrı yok, sana nasıl bi güzellik yapsın :)


Dubαi'deki Burj gökdeleni 828 metreymiş. İntihαr ettiğinde 40 yαşındαysαn 60 yαşındα yere çαkılırsın. Ecelinle öl dαhα iyi.


Deri koltukta hareket ettiğinde çıkan sesi çevrendekiler yanlış anladı düşüncesiyle tekrarlıyorsan sen eşittir ben demektir..


Elin gavuru düz duvara tırmanınca Örümcek Adam diye halk kahramanı ilan edilir.Bizimkilerde düz duvara tırmanınca abaza diyorlar


Küçükken ' sıhhatler olsun ' lafını ¨saatler olsun¨ diye zannediyordun biliyorum , çay koy geliyorum =)


Cüzdanımı evde unutmuşum içeri ayakkabılarla girip emin adımlarla ilerlerken karşımda annem belirdi . Gerisini hatırlamıyorum =)


Bana nefes alan birşeyi sevme imkanı vermedler ben kolayı sevdm. Kola sendin aşkım ♥ Herkes incir reçelini sevmek zorunda mı a.q


´ Ateşiyle yansamda söndüm genede, Çünkü onu bir başkasıyla gördüm el ele .


Ellerimde arıyorum ellerini.. Meşgul çıkıyor. "şuan başka ellerde daha sonra tekrar öl.


Gözlerin o kadar özel ki bakarken öldürme yeteneğine sahip tek katil . ♥


´ Bir insαnα; yα " benimle olur musun ?" denir yα dα "benimle ölür müsün?" İşte iki noktαcık değiştirir αnlαmı.


´ Yokluğun çok uzun sürdü,özledim eski seni , Gittiğinde öyle bi darbe vurdun ki bitkiselim.


´ Unuttuğunu söyleme yaşanmış her şeyi , Bi başkasının omzunda mı ağlıyosun herşeyim?


´ Ben değil sen öldürdün bizi nasıl bu haldesin? Onunla gülüşürken bak bakalım ben ne haldeym.


´ Taş kalsın al bu kalp artık senindir , istediğin gibi kullan acıt yada sevindir.


´ Ee gidiceksen gelmeyeydin be Adam ?


´ Sana bi sorum olacak sevgili ? - Acaba sen doğarken mi içerde unuttu doktor senin 'Şerefini' ?

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder