Yalan Aşk Sözleri

Tenine Dokunan ELLerden KoLeksiyon yapmıssın TatLımm (;


* ßu fiLm benim fiLmim.. ßuRda eSas kıZzZ ßenim..! seNary0da biLe yoKken seTTeKi ßu “KAŞAR” da Kim…? ;) ~



Giт gidebildigiи кadar ne чapsam Degişmezsiи.. вeиiм gibi seveяsiи aмa Senin kadaя Sevilmezsiи..!


Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.



bırak lan aşkı masaüstünde sil gitsin , belleğindemı kaldı .. format at ; siktirsin gitsin [:



Uyuştur knımı' Başımı döndür~ yatr dizLerine .ömrümü sndür-*-çkme dudkLarını ddakLarmdan" Nefesim kesLsin ..öpeRek öLdür ! ♥


ŞekeRim , Şirinim , Şahaneyim Çektiğin çiLeye tek bahaneyimm , meLekmiyim peRimiyim biLmemki neYim , ya beN ne tatLı şeYim ;D


Aşk Birqün - ß i т є r - , Dєrт Birqün - ß i т є r - ~ Nє qєrєk Var ArtisтLiğє " є f є n D i - o L u n - ч є т є r ;D


Aylar sonra eski sevgilinizden geLen nasıLsn msjı ile, umutLanmayın, çünkü her katiL merak eder vurduğu kişinin öLüp öLmediğini.


Eğer kadın bir erkeği 'gerçekten' severse, Onun gözünde dünyadaki bütün erkekler; kesin olarak anlamını yitirir.. "


Dudaklarında gözüm yoktu.. Oysa kalbini istemiştim bi tek ; tek hayalimdi iki kaşının arasna öpücük kondurup helalimsn demek<3


Sonsuz sevginin sığacağı kadar büyük oLsa da yüreğim ; senden ba$kasını sığdıramayacak kadar da küçüktür asLında ♥ '


Ulaşılmaz olduğum söylentisi doğru değil. Sadece çocukların ulaşamadığı yere koydum kendimi.. "


Bi erkeğin yαtαktα "seni seviyorum" demesine, bir de kαdının sinirliyken "senden nefret ediyorum" demesine inαnmαyαcαksın.


- Bu kadar güzel gülme sevgili , cenneti gördüm diyorum. Deli diyorlar ♥


- Yüzünü yüzüme yakıştır, ellerini de ellerime.Nefesinin olmadığı bir iklim ya kıştır tenime, ya da son bir alkış ölümüme...√


- Sen uzattığın elini tutmayan ele mi dargınsın, Yoksa tutmayacak bir ele uzattığın için kendine mi kızgınsın ?


- Sevdiğin insanı havaya atıp tutacaksın, atıp tutacaksın. Arada bir de tutmayacaksın; Düşsün ki, tuttuğunun kıymetini bilsin.


- Kadının aşka bakışı; 'bir sen, bir ben, birde bebek'ken, Erkeklerde bu durum; bir sen, bir ben, birde yedek' tir. :D


- Yüreklerde ünlem , Akıllarda soru işaretiyim . Anlayana çok , Anlamayana az gelirim !

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder