Değişik Sözler, Değişik Nickler, Değişik Msn Nickleri

Bir annenin bunalımı:Bunualım,bunualmayalım ne gerek var, bunu da almayalım aynısından evde var.Aa dur zeytinyağı indirime girmş

Değişik

iki sevgili otururken; Kız: Aşkım üşüdüm montunu verirmisin ? Erkek: Adidas bu adidas götünü satsan alamazsın.


Geçen asansör açıldı, içindekiler sığmayız dediler, vatandaşın biri 'olsun ayaktada giderim' dedi, oturduk ağlıyoruz.

Değişik Sözler
Çocukluğumu geri versinler büyürsem şerefsizim..!


Dolmuşta ücreti uzatması için dürttüğüm çocuk 'ilişkim var' dedi .Nedir bu facebook çılgınlığı arkadaş.♥


1.murat hangi savaşta ölmüstür sorusuna; katıldığı en son savaşta diyen öğrenciye alkış. ♥


Ailesine seni seviyorum ve özür dilerim demeye çekinenler kulübü


''Baby'' kelimesi olmasaymış, Amerika'da müzik sektörü çökermiş gibime geliyor.


Sevgilimi tembihledim, 2 gündür kimseye kapıyı açmıyor. Mazallah onu şeker diye götürürler.. Olmaz yani.


Aylar sonra eski sevgilinizden geLen nasıLsn msjı ile, umutLanmayın, çünkü her katiL merak eder vurduğu kişinin öLüp öLmediğini.


Eğer kadın bir erkeği 'gerçekten' severse, Onun gözünde dünyadaki bütün erkekler; kesin olarak anlamını yitirir.. "


Dudaklarında gözüm yoktu.. Oysa kalbini istemiştim bi tek ; tek hayalimdi iki kaşının arasna öpücük kondurup helalimsn demek<3


Sonsuz sevginin sığacağı kadar büyük oLsa da yüreğim ; senden ba$kasını sığdıramayacak kadar da küçüktür asLında ♥ '

Değişik Nickler
Ulaşılmaz olduğum söylentisi doğru değil. Sadece çocukların ulaşamadığı yere koydum kendimi.. "


Bi erkeğin yαtαktα "seni seviyorum" demesine, bir de kαdının sinirliyken "senden nefret ediyorum" demesine inαnmαyαcαksın.


- Bu kadar güzel gülme sevgili , cenneti gördüm diyorum. Deli diyorlar ♥


- Yüzünü yüzüme yakıştır, ellerini de ellerime.Nefesinin olmadığı bir iklim ya kıştır tenime, ya da son bir alkış ölümüme...√


- Sen uzattığın elini tutmayan ele mi dargınsın, Yoksa tutmayacak bir ele uzattığın için kendine mi kızgınsın ?


- Sevdiğin insanı havaya atıp tutacaksın, atıp tutacaksın. Arada bir de tutmayacaksın; Düşsün ki, tuttuğunun kıymetini bilsin.


- Kadının aşka bakışı; 'bir sen, bir ben, birde bebek'ken, Erkeklerde bu durum; bir sen, bir ben, birde yedek' tir. :D

Değişik Msn Nickleri
- Yüreklerde ünlem , Akıllarda soru işaretiyim . Anlayana çok , Anlamayana az gelirim !

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder