Delikanlı Sözler, Delikanlı Nickler, Delikanlı Msn Nickleri

- Şimdiki aşklar SMS paketi gibi, Haftalık yada Aylık.. Haaaa birde heryöne olanı var

Delikanlı Sözler,
- Aslında İnsanlar, sadece dua ederken dürüsttür.


- Sen bir şeyler verdikçe dost görünen çok olur. Birde sen iste gör, hepsi birden yok olur!


- Bir insan en çok kimin yanında susuyorsa, aslında en çok onunla konuşmak istiyordur".


- "Dünyanın en güçlü en dayanıklı kişisi de olsan, sevdiğine her zaman yenik düşersin."
Delikanlı Nickler

- Bugün kalpler parçalı umutlu, Yer yer görülen ihanet bulutları, Göz yağışları şeklinde sel olup akacak; Sıkı sevin üşütmeyin :


- DiLimize Düşen; KaLbimizden Geçen; Bizim BiLemediğimiz Ama Bizim İçin Hayırlı OLan Ne Varsa, Dua OLup, KabuL OLur İnşallah..."


- Her ne kadar dertli olsakta, sorunlar engeller olsada, yoksul ve darda olsakta dünya yalanda olsa inadına gülüyorum hayata.. :


- Erkek Olmak Doğuştan Gelen Bir Alın Yazısı Olsada, Adam Olmak Herkese Nasip Olmaz ..!


- Yazılan her satır alındaki çizgilerden bir iz taşır.Ama yazmak için illa yaşlanmak gerekmez,hayat insanı yirmisinde de kocatır


- Sen bana “ bir ömür “ uzakken ben sana bir nefes kadar yakınım sevgili. Gelmeyeceğini bile bile ben hala seviyorum seni ...


- Marka Olmak İçin Değil, İnsan Olmak İçin Çabalayın.. Çünkü Parası Verildikten Sonra Alınamayacak Hiç Bir Marka Yoktur...


- Şair gibisin diyenler var; bilmiyorlar ki farklı kulvarlardayız. Onlar şiir yazıyor, ben "seni" . .


- Düzgün konuşmasını öğretmediler bize ,Bir "Selamun Aleyküm" demesini biliriz gelince ,Birde "Eyvallah"demesini biliriz gidince


- Eğer Sizi Üzen Kişilere Halâ Selam Verebiliyorsanız.. Bu Vicdanınızın Sadaka'sıdır..!!


- Seni hαstα eden mikrobu bile kıskαnıyorum biliyormusun ; benim yαpαmαdığımı yαpıyor , içine işliyor !


- Sevgim Sınırsız Ama Anlıyabilene Dostluğum Sonsuz Ama Paylaşabilene Sen Harikasın Ama Benim Olduğun Sürece...


- Hayatta 2 şeyi iyi bileceksin ; Benimsen değerimi, değilsen haddini . . . !


- Unutmak mı daha zor yoksa yeniden sevmek mi? diye sorsalar; bulaşık yıkarken sigara içmek derim.


- İYİ DEĞİL"demek ne haddimize"Şükürler olsun Her halimize"

Tags: Delikanlı Sözler, Delikanlı Nickler, Delikanlı Yazılar, Delikanlı Mesajlar, Delikanlı İletiler, Delikanlı Msn Nickleri

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder