Eğlenceli Sözler, Eğlenceli Nickler, Eğlenceli Msn Nickleri

Kimse Nihat Doğan'ın Somali'ye gitmesinden herhangi bir rahatsızlık duymuyor. Problem geri gelmesi.
Eğlenceli

Sıcağı filan bahane edip Oruç tutmayanlara sesleniyorum: Ramazan başlayalı 24 gün oldu ve biz hala yaşıyoruz..


Açıln reklamn kapat tuşuna tkladığnda kapancağına yeni bir reklam sayfası açılr ya.Sonra vay efendm niye küfür eden bir milletiz

Eğlenceli Sözler
paçalı donlar dizüstüdür.laptoplarda dizüstüdür..o halde laptoplar paçalı dondur.


Deniz,kum,güneş...Hayat çok güzel ya....Şaka şaka evi temizledim şimdi annemle karpuz yiyoruz.


"Peki bu bilgi gerçek hayatta ne işime yarayacak?" - Öğrenci atasözü


Hayatımda hiç baba parası yemedim. Anne parasıda yemedim, çünkü para yemedim. Para yenirmi lan niye yiyim.


- yabancı diliniz var mı ? + bi tane dilim var onuda doğduğmdan beri tanıyorum yabancı değil.


Son Dakika! Trafik kazası geçiren Kutsi, hastanede kendi ameliyatına girmek istedi!


Hani yataktayken aniden sıcak basar ya elini yastığın altına koyarsın bi soğukluk gelir,yüzün güLer nasıL bi fantazi Lan o.


Sabah telefon alarmının çalacağındn emin olmadığı için alarmı 1 dk sonrasna kurup deneme yapmak insan olmanın bir gerekliliğidir


Annemin yeni ceza tehditi ; seni bir odaya kapatirim , Show Tv'yi acarim , gorursun gununu ! ♥ ( ;D ) korktum .


Eğer o ayakkabı, Külkedi'sinin ayağına tam oluyorsa, o zaman neden düştü?


Yeni İlköğretim Fişleri; Ali tweet at. Emel bizi dürt. Ömer facebook sever. İpek bak bu Google. Pelin yorum yap.
Eğlenceli Nickler

Bana ve Hayatıma Ağırlık Yapan Yükler; Lütfen En Sağ Şeritten Gidiniz.. Sol Şeritten Öyle Mutlu Geliyorum ki, Fena Çarparım :)


Aslında herkes bilgisayardan anlar. Hata mı veriyor, bas resete. Dondu mu bas resete. Kastı mı, bas resete.


Herkesin Facebook'ta durmadan pop arabesk slow parçalar paylaşan ve insanı deli eden bir kuzeni, arkadaşı falan vardır. Mutlaka.


+Kanka atla gel hemen bekliyorum. -Atı nerden buluyum lan,taksiyle gelsem? +Hayy senin.


Hala seni seviyorum. Halamda beni seviyo mutluyuz.


Show tv,hayat okulu gibi;Cino’yla ilkokul,Hayat Bilgisi’yle lise,Doktorlar’la da üniverste bitiyor,sonra da gelsn Canlı Paral'ar


Size sevgili olmayın demiyorum, hobi olarak yine olun ama ilişki durumunu evli yapmayın lan.


Tuttu fırlattı kalbimi , derkeen sağ kanattan bir pas pozisyon gol olabilir sayın seyirc.... Ne diyorum lan ben?


'Bir kilo Orhan Pamuk mu daha ağır yoksa bir kilo Demir Demirkan mı?' diye sorup Bakırköy'e doğru yola çıkıyorum

Eğlenceli Msn Nickleri
Profil fotografınızı 15215265273 kişi beğenince para falan mı veriyorlar? Nedir bu ''Profil fotografımı begenir misin" kafası

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder