Farklı Sözler, Farklı Nickler, Farklı Msn Nickleri

Evinin Güvenliğini Alarm Taktırarak Değil, Evden Çıkarken Koridorun Işığını Açık Bırakarak Sağlayan İnsana "Türk" Denir.
Farklı

"Cep telefonu dediğin cebinde durur, sizinki el telefonu." - Babam.


şarabı sokakta içersen ayyaş, restoranda içersen mösyö, şömine başında içersen romantik, güneşin altında içersen göt olursun.

Farklı Sözler
Merakımdan Soruyorum ; Sizde Banyodayken Şampuanla Saçınızı Şekilden Şekile Sokuyor musunuz ?


Facebook'ta kendi gönderilerini beğenen arkadaşlarımın ebeveynlerine soruyorum: yaptığınızı beğendiniz mi?


+ kanka "incir reçeli"ni izledin mi? - izledim kanka + nasıldı? - kavanozun içindeydi + salak.


Bi kız bi erkekten bahsederken "ÖKÜZ" diyorsa,o kız o erkeğe aşıktır...:))


İki şey mühimdir ; Birincisi okyanus kadar bol HAYSİYET, İkincisi ATAM gibi dimdik bir ŞAHSİYET...


Show TV'de çalışsaydım, sırf dalga geçmek için binaya ambulans la giderdim.


Lambayı kapattıktan sonra düşme korkusuyla lambayı tekrar açıp yatağın yerini hesaplayanlar var şimdi aramızda inkar etmeyin♥


telefonumun markası samsung diyince benimkide trabzong diye espri yapan mal arkadaşımı dövdüm . Nasılım ?


Eski sevgilisinin yeni iliski durumunu beğenenler var onların dramı "önemli olan katılmaktı." diyen yarısmacılardan daha büyük.


Eski Sevgilisinin arkasından konuşmayan ve hiçbir arkadaşına da konuşma hakkı vermeyn geçmişine saygı duyan canlıya ADAM denr


10.000 Sms yapıp aynı gün sevgilinden ayrılmak. Neyse Sustum


N.Doğan Türkiyenin %20'si ahmak demiş. Bence Türkiye'de bir tane akıllı adam var o da Nihat'ı döven Pascal
Farklı Nickler,

"Bu sabah bir umut var içimde.." diyen sevgilime "Umut kim lan! Demek beni aldatıyorsun.." diyerek ayrıldım.


Normal olan normal,normal olmayan kişiye anormal denir. O zaman kıllı olan kişiye kıllı, kıllı olmayan kişiye de akıllı denir.


- Selam dünyalı. + Selam aşkım. - Allah belanı versin. İnsan bi korkar.


Son dakika; Pinhani Mehmet Ali Birand'a aşık olduğunu ve şarkısını ona yazdığını belirtti. Birand'a Birand'a Birand'aa.
Farklı Msn Nickleri

Kimse Nihat Doğan'ın Somali'ye gitmesinden herhangi bir rahatsızlık duymuyor. Problem geri gelmesi.


Sıcağı filan bahane edip Oruç tutmayanlara sesleniyorum: Ramazan başlayalı 24 gün oldu ve biz hala yaşıyoruz..


Açıln reklamn kapat tuşuna tkladığnda kapancağına yeni bir reklam sayfası açılr ya.Sonra vay efendm niye küfür eden bir milletiz


paçalı donlar dizüstüdür.laptoplarda dizüstüdür..o halde laptoplar paçalı dondur.


Deniz,kum,güneş...Hayat çok güzel ya....Şaka şaka evi temizledim şimdi annemle karpuz yiyoruz.


"Peki bu bilgi gerçek hayatta ne işime yarayacak?" - Öğrenci atasözü


Hayatımda hiç baba parası yemedim. Anne parasıda yemedim, çünkü para yemedim. Para yenirmi lan niye yiyim.


- yabancı diliniz var mı ? + bi tane dilim var onuda doğduğmdan beri tanıyorum yabancı değil.


Son Dakika! Trafik kazası geçiren Kutsi, hastanede kendi ameliyatına girmek istedi!


Hani yataktayken aniden sıcak basar ya elini yastığın altına koyarsın bi soğukluk gelir,yüzün güLer nasıL bi fantazi Lan o.


Sabah telefon alarmının çalacağındn emin olmadığı için alarmı 1 dk sonrasna kurup deneme yapmak insan olmanın bir gerekliliğidir


Annemin yeni ceza tehditi ; seni bir odaya kapatirim , Show Tv'yi acarim , gorursun gununu ! ♥ ( ;D ) korktum .


Eğer o ayakkabı, Külkedi'sinin ayağına tam oluyorsa, o zaman neden düştü?

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder