Hoş Sözler, Hoş Nickler, Hoş Msn Nickleri

"Bizim zamanımzda elimize erkek eli değmezdi" diyen babaanneler; siz 13 yaşında evleniyomuşsnuz zatn 5 yaşnda da elletmeyiverin

Hoş
merhaba eylül, güle güle ağustos. merhaba erken kalkma, güle güle geç saatler. merhaba okul, güle güle yaz..


Dilek ağaçlarına dikkat edin. Ne bir meyvesi, ne bir yaprağı var. Lan ağacın kendine hayrı yok, sana nasıl bi güzellik yapsın :)

Hoş Sözler
Dubαi'deki Burj gökdeleni 828 metreymiş. İntihαr ettiğinde 40 yαşındαysαn 60 yαşındα yere çαkılırsın. Ecelinle öl dαhα iyi.


Deri koltukta hareket ettiğinde çıkan sesi çevrendekiler yanlış anladı düşüncesiyle tekrarlıyorsan sen eşittir ben demektir..


Elin gavuru düz duvara tırmanınca Örümcek Adam diye halk kahramanı ilan edilir.Bizimkilerde düz duvara tırmanınca abaza diyorlar


Küçükken ' sıhhatler olsun ' lafını ¨saatler olsun¨ diye zannediyordun biliyorum , çay koy geliyorum =)


Cüzdanımı evde unutmuşum içeri ayakkabılarla girip emin adımlarla ilerlerken karşımda annem belirdi . Gerisini hatırlamıyorum =)


Bana nefes alan birşeyi sevme imkanı vermedler ben kolayı sevdm. Kola sendin aşkım ♥ Herkes incir reçelini sevmek zorunda mı a.q


´ Ateşiyle yansamda söndüm genede, Çünkü onu bir başkasıyla gördüm el ele .


Ellerimde arıyorum ellerini.. Meşgul çıkıyor. "şuan başka ellerde daha sonra tekrar öl.

Hoş Nickler
Gözlerin o kadar özel ki bakarken öldürme yeteneğine sahip tek katil . ♥


´ Bir insαnα; yα " benimle olur musun ?" denir yα dα "benimle ölür müsün?" İşte iki noktαcık değiştirir αnlαmı.


´ Yokluğun çok uzun sürdü,özledim eski seni , Gittiğinde öyle bi darbe vurdun ki bitkiselim.


´ Unuttuğunu söyleme yaşanmış her şeyi , Bi başkasının omzunda mı ağlıyosun herşeyim?


´ Ben değil sen öldürdün bizi nasıl bu haldesin? Onunla gülüşürken bak bakalım ben ne haldeym.


´ Taş kalsın al bu kalp artık senindir , istediğin gibi kullan acıt yada sevindir.


´ Ee gidiceksen gelmeyeydin be Adam ?


´ Sana bi sorum olacak sevgili ? - Acaba sen doğarken mi içerde unuttu doktor senin 'Şerefini' ?

´ Nesi zor anlamıyorum? Sadece geleceksin ve seveceksin. Bu kadar.


'O nasıl?' diye soruyorlar. Öldü galiba diyorum, çünkü ömrü yettiği kadar yanımda olacaktı.


` Cinayet saati neredeydin diye sorarlarsa Unutma 'gidiyordum' diyeceksin..


- AnLαmıγorum γαnımdα γokken bile kıskαnıγolar bizi (!) Bide γαnımdα olduğun zαmαnı düşünsene delirtiriz milleti . ;) ♥


´ Bir elin nesi, iki elin sesi var derler. O halde tut ellerimden sevdiğim, aşk'a en büyük sesi biz getirelim ♥


´ Sevgi oynaşmak değildir, bedensiz de sevilir.


´ Fakat bizim aşkımız rüzgar gibi. Göremiyorum ama hissedebiliyorum.


Onun yazdığı bütün sözleri kendi üstüne alınmak diye bişey var. Sonra sana olmadığı dank ediyor kafana, mal gibi kalıyorsun öyle


´ Nasılsın, iyi misin ? - g̶̶e̶̶b̶̶e̶̶r̶̶i̶̶y̶̶o̶̶r̶̶u̶̶m̶̶ ̶̶h̶̶a̶̶s̶̶r̶̶e̶̶t̶̶i̶̶n̶̶d̶̶e̶̶n̶ İyiyim sağol sen ?


´ Ayrılırken " gidermisin ? " dedi, " gi " dedim.Şu anda ne yapıyor bilmiyorum. Gitti...


´ Kapı gıcırtısı ayrılığımızın fon müziği iken .. Sen bana ' seni seviyorum ' derken playback mi yaptın ?


"Sen de özlüyormuşsun beni" Öyle duydum, özlemediysen de benim sorunum. Sağırdım, duymadım, uydurdum.


´ Sevgili kalp; her halta karşimayi birak! Senin işin kan pompalamak.

Hoş Msn Nickleri
´ Eski sevgilinin parfümünün sıkılması yasaklansın. Hazırlıksız yakalanıp, öküz gibi ağlamayalım bir yerlerde. Lütfen.


´ O her şeyin suyunu çıkarmayı severdi . Özellikle de gözlerimin .

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder