Rap Sözleri, Ceza Sözleri, Sagopa Kajmer Sözleri

İki elin kanda olsa arkadaş satılmaz! Bir elin yağdaysa öteki bala sokulmaz..
rap sözleri
Kuşansan adi saklı gelir katil sus.. Her yer donmuş her yer buz!

Pes demek gerekse bile dememek gerek yeraltından çıkan ses bu kez çıkıp ezecek kim varsa karşı deleceğiz arşı tek yürek...

Bak kalbime benim kararttılar içini.. Doldurdular nefreti taa ilkokuldan beri
rap
Hadi başla düşün yeni sayfalar aç.. Üretip düşünüp konuşup neşe saç

Tek bir şansın varsa bile dene.. Ancak bir tek şansın varmış gibi de hiç düşünme

Ben yer altındayım bir fareyim yer yüzünde biçare
Bir çok diyar gezdi rapim karşılıksız ryhmlerım
Kalınca tek bi başıma gördüm kalın bir kitap yazmışım

Halim yalın, son sireni benim için çalın !

Yüzüme çarpan ilk değil bu söz dudaklarım dayan, sabır huzura varacak her gidiş..

Bu gölgeler güneşle gitsin her sözüne tabi değilim işine gelmiyorsa silebilirsin hatta atabilirsin.

Yüzündeki çizgilerle dinlediğin ezgilerle, eskilerde kaldı dostlar eskilerde kalacak..

Sen uyurken gülistanda ben diken üstüne yatmış acıyorum
ceza sözleri
Gideceğim buralarda durmak bana haram. Derin kanar yaram, eskiyi satın alamaz param.

Kapıcı çalmasın bu kapıyı bırakın tek sefada yaşanır her acı panzehirle ölümü gördü her zehir
sagopa kajmer sözleri
Ben raptim, çok mantık teptim, hiç değil heptim. Koyu karamsar renktim, velhasıl çiftesinde pektim. Binlercesine karşı yektim.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder