Sevda Sözleri, Sevda Nickleri, Sevda Msn Nickleri

Güçlü bir adamın, eşine karşı olan uysallığını kılıbıklığa yormayın; zira aslanı da evde, aslan bekler !
Sevda

Başını yaslayacak omuz bulamayanlarındır, cam kenarları.. lütfen yer veriniz !!!.


Hırsı bırak, kendini boş yere harcama! şu toprak altında çırak da bir, usta da. [hz.mevlana]

Sevda Sözleri
Kaderle pençeleşmek savaş değildir; çünkü bizi onunla pençeleştiren de kaderdir.


Hayat catlak bardaktaki su gibidir kana kana icsek de bitecek, durup bitmesini beklesek de!


İşte Bazen Üzülmekten Başka Hiç Birşey Gelmez Elimizden ve Doya Doya Üzülürüz Oysaki Mutluluk Çok Basitken...


Hikmetinden sual olunmaz aşkın...Seviyorsa yürek bir sebebi vardır !!


Önemli olan istediğini almak değil, aldıktan sonra hala onu istemektir !!


Ne kimseyi bir hırs uğruna satarım...Ne de kimseye yalakalık yaparım...BEN sadece,bendeki doğruları yaşarım...


Ne gelirse başımıza Hakk'tandır; fakat geliş sebebi, Hakk'tan ayrılmaktandır...!


O Gülmeyi Severdi Ben Onu Güldürmeyi.. Ben Onun Gülüşünü Sevdim O Çekip Gitmeyi..

Sevda Nickleri
Eskiden Sadece Bana Özeldin,Bakıyorum Şimdi Halka Açılmışşın :)


Dinqonun ahıRı Die bi fiLm ceqsem oynaRmısınqie .P


Dünya nüfusuna qöRe heR eRkeqe 2 kız DüsüyoRmus...benim maniDanın haqqını heRqes yiyebiLiR heLaL oLsun xD


Lαf sokmak biЯ sαnattıЯ , Aмa bαna sokmak aЧЯı bir sanat.. Şu αna kdαЯ Tam αnLamıЧLa biЯ saNαtçı ßuLunαmαdı ,)


ßuqün Témiz ßi kızLa KaŞaRı aYırT éDéMéYénLéR YaRın aNaSıyLa KarıSını aYırt éDéMéz !!!


ba$qasına aitsin bLiorum..ama inadına seni her qecen qun daa coq sefiorum !!



DéNéYéMéDim ßn ßi ßaşKaSıyLaa . . .oYsa ki ßéßéim éL KucaĞınDa . . .!!


a$klma b!r céza vér kaLb!m sén! sévmés!n,sén!n yaLan a$klna Allah muhtaç étmés!n…

Sewdikte noLdu, onun bunun oyuncaqı oLdu. Cook mu kötü oLdu. ? Yoo herkes yerini buLdu ; )


ßeni qöRdüqünde ancak boynunu büküp arkana bakamdan qideRsin...kısacası canım 2'LeRsin... (;


ßıRak maçı kazanmayı,qoL atmayı...Sen hayatı kazanmışsın beni sewmekLe...(;


Sen Hayata Gülmeyi Beceremezsen Hayat Sana Güler Hemde Arkandan....


sen sdece anhtar buLursun..kiLit buLursun. onu takıcak yer buLursun ben anahtar oLurum..kiLit oLurum..onu sokucak yer buLurm ,)

Sevda Msn Nickleri
Sen daha beni eLeştirecek kadar büyümedin çocuk...! (;


Dünyαdα ilk bαkıştα doğruluğunα çok güvendiğim seylere,ikinci kez dikkαtle bαkmαnın gereğini αnlαyαcαk kαdαr αkıllαndım . .


suSTa gözÜmde ki ŞereFin düŞmesin !!!!!


KimSé anLamAz ßéNdeKi yéRini ! CoK ßa$Ka sévioRum LaN seNi. [!]


yaLnıZLık benim seVDam


♥Yazık Diyememki geçen günLere... mutLuydum seninLe♥


Seni bir öpsem iki kıskanır, iki öpsem üç alınır, dört öpsem beşin aklı kalır. Benimle tüm sayıları denemeye varmısın?

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum: