Harika Sözler, Harika

Harika Nickler
Senin yüzünden bu alem beni dile sardı...Ben bu aleme şaşarım...Sen ellerin ol sevdiğim...Ben ellerin olmadan da yaşarım...!;)

Laftan anlamayan insanların üstüne basıp; Bak ! “ Üstüne basa basa söylüyorum ”diyesim var (:


Beni bir ben bilirim; bir de beni Yaradan, -bana bir ben lazımım bir de beni anlayan!
aşkıma sözler


Zeytinyağı suyun üzerine çıkar.
O zaman yağmurlu bir havada üzerimize zeytinyağı sürersek uçabiliriz :D

Harika Söz

‎" Gebermiyesi C. "
- Bir Türk Bedduası .


O değilde ; okul koridorlarını podyum sanan kızlar var .


Bazı kızlara TC kimlik numarası yerine , motor şahe numarası verilmeli. ;) :)



Seninle olmanın en güzel yanı neydi biliyor musun ? İnan ben de bilmiyorum ki Unut gitsin ...:))

harika
Allah kimseye yaptığı espriyi açıklama zulmü yaşatmasın.


Harika Nikler

Allah kimseye, 14 şubatta el ele gezen çiftleri, "ağzı açık izleyecek" ağır bir yalnızlık yaşatmasın.


Kesiştiğim kızla ciddi düşünüyorum


‎-Adın ne? -Fehmiye. -Senin adına üzüldüm.


Zaman tünelinde mahsur kalan binlerce facebook kullanıcısı için arama kurtarma çalısmaları başlatıldı.


Hayat çok garip hülya Avşar'ın elediği yarısmacılar'ın hülya avsar'dan daha yetenekli olması diye bir şey var mesela.


":)" diye yazılır muhabbet sıkmaya başladı konuyu kapatalım diye okunur

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder