Kanka Sözleri, Kanka

duygusal aşk
Kalbimi kırmadan önce şunu anlamanı istiyorum. Bu tırnak değil, kırılınca kesip atamıyorsun. Öyle içinde kalıyor.
Duygusal Aşk Sözleri


Soğuk olma hava.. O kız bu bahaneyle ona sarılır dayanamam.


+ Kanka ne diyim çocuğa? - ne biliym kanka gözlerinden kokusundan bahset. + Gözlerin çok güzel kokuyor ♥


Sevgili kızlar, erkeklerden adım atmasını beklemeyin. Odunların yürüdüğü nerde görülmüş?

duygusal aşk nickleri
Seni sevmeyide bilirim, sevmiyedebilirim. Gördün mü bak, tek harfe bakar hayatımda ki yerin.
Duygusal Aşk


-bence unut onu +oha çok iyisin ya hemen unuttum, aylardır sen "unut" demediğin için unutamıyodum çok sağol bitanesin ya.


Bir adam aylarca çıktığı kızın arkasından 'zaten hiç sevmedim' diyorsa cümle başında kullandığım adam kelimesi için özür dilerim

duygusal aşk sözleri
Sevgilisine "manita" diyen erkekler azalarak ölmesin. Birden ölsün, nesilleri tükensin, aniden.:D


Düşünmek istemediğin şeyde kalır aklın...Ne kadar çaba sarfetsen de...Ne kadar Unutmak istesen de...Aklın Unutamadığında kalır..
Duygusal Aşk Nickleri


Yetimhanede yaşayan küçük bedenlerin, ranzalarına yazdıkları "ANNE" Kelimesi gibi masum olmalı (AŞK)..


Sende haklısın, o kadar sevilmeye benim bile götüm kalkardı...


Çok sevme. Gider. Yapma.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder