Komik Sözler, Komik

komik
Bazı şarkılar var "lan ben bu adama ne zaman hikayemi anlattım da benden etkilenip şarkı yazmış" dersin.
Komik Sözler, Komik


‎-Hani bir yağmur yağar ya birden, hani gök gürler ya arkasından, hani şimşekler çakar peşinden
+ Ne b*k yediysen söyle artık, amma kıvrandın.


‎- Harun abi döndün mü ya Hollanda'dan ?
+ Döndüm gülüm, döndüm balım.
- Belli abi dönmüşsün, hadi ben kaçtım.


Neymiş efendim, sigarayı bırakırsam kilo alırmışım. O zaman kilo vermek isteyenlerin daha mı çok içmesi lazım? Düz mantık adam öldürür lan.


Bal mumu aldım sabahları kahvaltıda balı yıyorum akşamları elektrıkler kesılınce mumu yakıyorum kafam çok çalışıyo benim . . .

komik nikler
Facebook şifresini vermiyor diye kavga edip ayrılan sevgililer varmış. Lan benim sevgilim olsun Da Vinci'nin şifresini bile veririm.


Kızlar gizemli erkekleri seviyor diye okulda kar maskesiyle geziyorum. Bence çok gizemli.
Komik Sözler, Komik


Girdiği mekanda "herzamankinden" diyen adamın karizması kimsede yok.


‎+ sevgilin varmı ?
- hayır yok.
+ lazımsa ben olabilirim
- niye sen lazımlık mısın gardaş ?


Hala ketçabı yukarı-aşağı 50 kere sallayıp tüm gücümüzle sıktığımızda ''pırrtt'' sesini duyuyorsak; yemişim 2012'nin teknolojisini..

Komik Sözler, Komik
Feriha'ya 4'lü büyümix yolladım eğer yediyse bu bölümde 1 tık boy atmış olması gerekiyo, du bakalım görcez.


Paramın yarısıyla 3 elma alırsam havuz kaç saatte dolar?


Bugün Turkcell bana gün boyu bedava dakika verdi ama o dakikaları harcayacak birini vermedi.


Bu çeliknazda düğünden sonra takıları alıp kaçacak bi tip var.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder