Komik Sözler, Komik

komik
14 Şubat, millet sevgilisine hediye alsın diye türetilmiş bir gün. İnsan sevdiğini bir gün değil her gün hatırlamalı.
-Pollyanna feat yalnız insan :)
Komik Sözler



Kumarda kaybedip aşkta kazansam da; Bu sefer kumar oynadığım için terk eder, olmadı kumarda para kaybettiğim için terk eder. Bi bahane bulur..


Üzgünüm" diye baslayan bir cümle duyarsaniz sayet, hazir olun! Cümlenin sonunda üzgün olan tek kisi siz olacaksiniz..


ŞİİR, size şiir yazdım :D



Kıskanç bir kadından daha tehlikelisi, kıskanç değilmiş gibi davranan kıskanç kadındır.
komik nickler


‎+Okeyde kıza elin nasıl dedim.
-Ojeli dedi.
+Ben şoka girdim.
O migrosa. :)

komik nickler
Sizi haketmiyen bir soğan için asla gözyaşı dökmeyin.



Bana rıza baba ve ekibinden kurulu bir ordu verin size dünyayı rehin alayım.
-Napolyon


Turkcell i aşkım diye kaydetdim.Mesaj geldiğinde keyifleniyorum.Yalnızlık zor tabi:(
çok komik


Pinokya'yı Türk'ler yapsaydı uzayan şey burun olmazdı.


Bülent Ersoy evleniyormuş.Şimdi kim kimi.. Neyse iyi günler.


Bir kış bedduası olarak; Sabahları o buz gibi kotu giymek zorunda kalirsin insallah.


Ailece izlenen filmde öpüsme sahnesiyle yasanan gerginlik gerilim filmlerinde yok

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder