Kısa Sözler, Kısa

kısa msn nickleri
Bu kullanıcıyı kişisel olarak tanıyor musunuz? Ekleme izniniz yok. Sanane belki tanıştıktan sonra evlenicez. Sanane oğlummm sanane
kısa


‎"Nasılsın?" dese iyi olacağım,ama demiyor...



O kadar yalnızım ki çamaşır makinesine gidip ''akşama bir programın var mı?'' diye soruyorum. Kısa programda takılıyoruz.
kısa sözler


Bugün günlerden Pazartesi ve ben seni yine çok özledim Cumartesi.



Şarkıcı ceylanın oğluyla tanıştım vallahi cok geyık cocuk.



Şu hayatı sarıp SARMALASAK ta mı yaşasak ...Sallayıp TINLAMASAK ta mı yaşasak



DevLet çevremdeki malları bilse, yemin ederim ''mal beyanı'' ister. Ödeyeceğim vergi miktarını hayal bile edemiyorum. :)



Kızlar, lütfen artık kendinizi güldüren erkeklerden hoşlanmaya başlayın. Çok rica ediyorum. Yeter artık..


kısa nickler
Bir gün 112'yi arayıp "gel vefasız, gel vicdansız, çağırmazdım acil olmasa" diyeceğim.



Bir Karadeniz atasözü der ki: " Hau gafaya vergi veriymısın? :D



Geceleri bazen uzanıp, “Nerede hata yaptım?” diye düşünüyorum. Sonra bir ses bana, “Bu bir gecede hallolacak mesele değil" diyor...
kısa msn nickleri


Süt ve peynir reklamlarında inekleri hep erkeklerin seslendirmesine anlam veremiyorum. :))



Bir 'adam' aylarca çıktığı kızın arkasından 'zaten hiç sevmedim' diyorsa;
Cümle başında kullandığım 'adam' kelimesi için beni affedin...!



Küçükken, güzel kızlar osurmaz sanıyordum.. Büyüdüm, ağzımıza bile sıçtılar..



Kadın deyip geçme ;
Karnında dokuz ay bir bebeği.
Kalbinde sonsuza kadar bir erkeği taşıyabilendir O !

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder