Laf Koyan Facebook Sözleri, Facebook Sözleri

Eğlenceli Facebook Sözleri, Eğlenceli Facebook
Acun ılıcalı konuşurken reklam mı yapıyor yoksa normal bir şey mi anlatıyor ayrım yapamıyorum artık.


Yerine sevemem... yerine sevemem...olmuyor denedim yine de yerine sevemedim bilgisayarım.

Facebook

Bir erkek atasözü der ki...Arkadaşı varsa bana ayarlasana kanka.



İzlediği dizide evindeki eşyanın benzerini gördüğünde sevinçle "aaa bakın bizim eşyanın aynısı" diye bağırmayan insan Türk değildir.



Bir erkek ":)" ifadesine karşılık veriyorsa, siz konuyu biliyorsunuz.


eğlenceli sözler
Can Bonomo dansı, sensörlü apartman aydınlatmalarının çıkmasıyla birlikte, ışığı yakmaya çalışan insanlar tarafından bulunmuştur.



Dizilerde cep numarası söylerken "sıfır beş yüz..." deyip kesiyorlar hemen. işimiz gücümüz yok o numarayı arıcaz sanki.. ben ararım valla.



Cem adrian ile Adriana lima evlenseydi feysbukta ''Cem Adrian Lima '' olarak ortak hesap açarlarmıydı acaba? merak ettim



Hande Yener'den beklenen açıklama; Tamam ben bir lady gaga değilim ama mantıken düşünürsek lady gaga'da bir ben değil.

Eğlenceli

‎+Halil nasılsın?
-İyi seeeeaaaaaaaaann.


facebook nickleri
‎-Anne tişörtüm kalmamış ne giyicem.
+Bir ihtimal daha var, o da gömlek mi dersin?



Eski facebook'tan zaman tüneline geçtiğim gün, kendimi sıcak oda'dan buz gibi oda'ya geçmiş gibi hissettim.



Bazı kızlar'ın çantası iki oda bir salon.



Facebook'ta küçüklük fotoğrafını paylaşan erkek, son kozlarını oynayan erkektir.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder