Romantik Sözler, Romantik

Romantik Sözler
Sevgilinle romantizim olsun diye, Ele ele verip yağmurda ıslanırsın; Ama hasta olunca çorbanı annen yapar..


En çok sevdiğim şey omzuna yatıp kalp atışlarını dinlemekti, her şeyden kopmaktı o an sadece senin varlığını hissetmekti.


Adam: Ne zamandır peşinden koşuyorum ama ilgilenmiyorsun..?
Kadın: Garip ama biz kadınlar peşimizden koşanla değil,canımızı yakanla ilgileniyoruz.


Romantik Mesajlar
Bir kadın size öküz dediyse sizi seviyor demektir. Belki de aşıktır? Ya da hoşlanıyordur Belkide hiçbiri, öküzsündür harbiden (:


Ojesi kurumadığı halde, mesajına cevap veriyorsa bi kız; evlen lan onunla.


Ben asla yakışıklı, zengin, uzun boylu, esprili, sevdiğine sadık biriyle evlenmem. Büyük konuşayım da başıma gelsin.:D


Romantik Nickler
Bir kadının en çaresiz kaldığı an, trip attığında erkeğin artık triplerini çekemediği andır.


Pazartesi gibisin yarim. Adami sendroma sokarsin ama, sensiz de haftaya baslanmaz


Sevgilim. iyi ki varsın gerçekten. Sen olmasaydın; isim şehir oynarken hayvan kısmına kimi yazardım ben?


Telefonunuzu gizli numara aradığında aklınıza gelen ilk kişiyi çok fena özlüyorsunuz. - Geçmiş olsun.


Hepimizin özlediği insanlar var ama üzgünüm ki 2012 onları geri getirmeyecek.


Romantik

-Mavı göz sever mısın ? +Hayır. -Neden? +Seninkiler kahverengi.


Eskiden, onunla mesajlaşmadan bir saniyeni bile geçirmediğin insana; şimdi "Mutlu yıllar" bile diyemiyorsun ya, işte bu baya baya koyuyor insana.


Sen hobi olarak yine herkese nice seneler yaz,ama bana "nice beraber senelere sevgilim" yaz olur mu?


+ Senden bişey isteyebilir miyim? - Tabi, iste. + Bana sarıl, yıllarca öylee kalalım. - ya çişim gelirse :D

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder