Sevgililer Günü Mesajları, Sevgililer Günü

Sevgililer Günü yazıları
Dünyanın en güzel hissi, birinin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilmektir...!
Sevgililer Günü mesajları


"Dünyanın en güzel ritmi, Onun senin için çarpan kalbidir".


Sevdiğin insanı havaya atıp tutacaksın, atıp tutacaksın. Arada bir de tutmayacaksın; Düşsün ki, tuttuğunun kıymetini bilsin :))


Sokaktaki köpeğe ekmek ve su verirsin ; Yanından ayrılmaz . Değmeyecek birine ömrünü verirsin ; - Bi köpek kadar olamaz.


Bazen insan; ''Ben iyiyim'' dediğinde gözlerinin içine bakıp ''iyi değilsin biliyorum'' diyecek birine çok ihtiyaç duyar"..


Bilinmedik bir hüzün var içimde bir gariplik.Anladım ki ya ben fazlayım bu şehirde , yada biri eksik ...

Sevgililer Günü mesajları
14 Şubat gelmesiinn.Şubat 13 çeksiinn,, geri kalan 15 güün Mart'a eklensin....Bana hayrı yookk, bari Kediler bayram etsiinn..

Sevgililer Günü

Hayatıma Herkes Girebilir Ben İZİN VERDİĞİM MÜDDETÇE, Ama Yalnızca DÜRÜST Olduğuna İnandıklarım Kalabilir, Gerisine GÜLE GÜLE..!


- "Kaybetme cesareti olmayanın, gerçeği söyleme kapasitesi yoktur".


Bazen sırf onu kaybetmemek için hoşlandığını söylemez, onun en iyi arkadaşı olarak kalırsın.


İki erkeğe adamak istiyorum hayatımı, biri " hadi alışverişe gidelim hayatım desin bana, diğeri ayağıma çorabımı giydim anne ♥


Erkekler "seni seviyorum" dediklerinde, kızlar "bir şeyim yok, iyiyim" dediklerinde yalan söylediklerinden emin olabilirsiniz.

Sevgililer Günü Mesajları, Sevgililer Günü Sözleri
Beraber sabahladığımız geceler vardı. Dinlemeye bıkmadığımız şarkılar, gülmeye doyamadığımız anlar.. Ayrı yataklarda beraber uykuya daldığımız, seni yanımda hissettiğim zamanlar vardı. Huzurla uyumak diye bişey vardı.

Sevgililer Günü sözleri

Bazen ortada hiçbir şey yokken ağlamak istersin. Birisinin “noldu” sorusuyla beraber gözyaşların akmaya başlar.


Ben senin hayatının bir bölümünde yer aldım, ama sen benim hayatımın tamamıydın.


Bazı filmlerde “UYARI” olarak “Dikkat bu filmi izlerken gereksiz kişileri hatırlayıp üzülebilirsiniz” yazmaları lazım.


Öpüşmedi diye terkeden erkekle,fakir diye terkeden kızın yavşaklığı kıyasıya yarışır.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder