Süper Sözler, Süper

komik msn nickleri
Ruh ikizimi buldum ama evlenmeyi düşünmüyorum. Ruh da olsa ikizim sonuçta, insan kardeşiyle evlenirmi; sapıklığın alemi yok
Komik Sözler


O kadar cool ve umursamaz bir yapım var ki, tedaviye bile cevap vermiyorum.



Ve tüm hissettiklerini bir 'peki' ye sığdırmak zorunda kalırsın.



+Gider misin?
-Gi.


komik nickler
Bülent Ersoy'un kullandığı iki takma kirpiği alıp birleştirsem evi süpürürüm lan...
Komik


Başını her yastığa koyduğunda aklına o geliyosa sende yastıksız yat. Hayır yani onuda mı ben söylicem ?



+Anne gidiyorum buralardan...
-Çöpüde götür oğlum ♥



Komik Sözler, Komik Msn Nickleri, Komik
Bir kadın size alışverişe gidelim derse;yere yatın ve ölü taklidi yapın
Komik Msn Nickleri
aşka inanmak neyse de,
aşkın gelip seni bulacağına inanmak sağlam bir iyimserlik gerektirir.



Biliyorlar aslında. Seni gazete kağıdına sardığım şarap gibi biliyorlar. Uluorta ve gizli gizli seni sevdiğimi.



Birini çok sevdiğinizde iki şey olur. Ya başkasını seviyordur ya da sizi sevmiyordur.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum: