Duygusal Sözler, Duygusal

Duygusal Sözler
Önce sela okunur
Sonra benim adım ..
- Dayanabilirmisin ??

Duygusal
Benimle çıkar mısın ? demek kolay olan. Mesele, şah damarım olur musun? diyebilmek .


Salaksın, benim gibi seveni asla bulamayacaksın, ve benim kadar güzelinide.


Duygusal Nickler
Aslında mutlu olduğumuz o eski mesajlarımızı okusa her şey düzelecek gibi.


Mesela sevdiği insanı her gün görebilen, dokunabilen, sarılabilenler var.. Vay şansını siktiğimin piçleri.


Çok haklısın be pepe.insan sevdiğini hiç üzer mi? Göt bunlar, sen onlara bakma ablam. gel biz senle saklambaç oynayalım.


Duygusal Yazılar
En çokta sana sustum, duymadın mı ?


Göt kadar kahve fincanındaki falda bile çıkıyorsun ama karşıma çıkmıyorsun, ne iş?


Her dakika gülelim istemiyorum. Yeri geldiğinde bağır çağır. Saçma sapan bir konuya sırf kıskandığın için sinirlen. Ama hiç bırakma beni.


Duygusal Mesajlar
Sana yaptıkları umrunda bile değil! Hala seviyorsun. Değişeceğine inanıyorsun. Farkında mısın, bir kez sarılmak için her şeyini verirsin


Göğsüne yatıp dinlemediğim şarkılar ne olacak? Geri dönmen gerek.


Teşekkürler annesi;
Oğlun seveni orospu, vereni namuslu yaptı.


Bende bu şans varken ıssız adaya düşsem yanıma sen ve sevgilin denk gelir.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum:

  1. süper ötesıı ama ben bunuu degıstırıpp bır kıza yollarımm çunku sen bır erkektenn darbe almısın bende bır bayandann
    herkesın bır acısı vardır sevıldıgınıı sanar evlenme teklıfı eder ve sonuu acı sonn ıle bıter bunun gıbıı meselaa .....

    YanıtlaSil