Güzel Sözler, Güzel Nick

güzel sözler
Artık üstün açık mı yatarsın, montsuz dışarı mı çıkarsın umrumda değil çünkü yaz geldi.


Twitter'daaaaannnnn eski sevgiliyi, pazartesi sendromunu, nutella'yı alınn.. geriye neyi kalır kiiii..


Aşk yolundα αtılαn trip kutsαldır.
-Tüm kızlαr.


Cevαp vermeyince 2. mesαjı αtαnlαr, cok tαtlısınız.


güzel msn nickleri
Bαzı şαrkılαr bırαk depresyonα sokmαyı, depresyonu direk insαnα sokuyor.


Yoldan geçen kıza "ben çok fakirim ama içim iyi, benimle çıkarmısın?" dedim, çekil başımdan dedi.. işte paran yoksa hiçsin, kızları tanıyın.


Guzel gulen kiz ile gulduren erkek, ayni dunyalarin insanisiniz.


makarnaya pasta diyolar.. Pastaya cake.. Keke pie diyolar.. Şerefsizim kasten yapıyolar..


Bunu anlarim ”=)“ bunu da ”=>” hatta bunu da ”xD” anlarim. Ama bir turlu bunu ”.d” anlayamiyorum. O nasil gulmektir arkadas.


güzel nickler
Sevgiliniz sizi aldatıyorsa buna sessiz kalmayın kızlar, bence sizde onu aldatın, hatta benimle bile aldatabilirsiniz.


-Sev beni +Neden -O herzamanki önemsiz nedenden; çünkü ben seni seviyorum..


Sınavları düşünüyorum, kitaplarım kapalı.


"prensesi olduğun masala kurbağa olayım." diye mesaj attım. 76 saattir telefon elimde, cevap bekliyorum. kontörü yoksa demek ki.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder