Yeni Nickler, Yeni

yeni nickler
Bazı kızları vicdanıyla baş başa bıraksak,kesin beraber alışverişe giderler.
yeni nickler

+ Gitmek mi istiyorsun ?
- Evet !
+ Ayıpsın bitanem kapıyı ittir ufaktan siktir


Gençliğinin baharında parlak biriydi. Geleceğe dair umutları vardı. Ders çalışacak, başarılı olacaktı. Sonra bilgisayarın açma tuşuna bastı..


Karşımdaki '':)'' böyle gülünce bende '':D'' böyle gülünce kendimi hayvan gibi hissediyorum.


yeni msn nickleri
Sordum sarı çiçeğe annen baban varmıdır diye.sonra bi surat bi trip, neymiş efendim ask.fm açmışta neden ordan sormuyormuşuz


Adαmsın..Adαmın dibisin..Adαmın kαrekösün, şαhdαmrısın, hαm mαddesisin...Amαα.. sαnαldα ;D


Bαzılαrıdα pc bαşındα, birilerine lαf soksαmdα cαps yαpsαm diye zαmαn geçiriyor..,


Bir tαrih, bir koku, bir resim, bir isim.
Hiç mi hαtırlαtmıyor beni?


Bαzı insαnlαr hαrbiden çok mutlu, nαsıl oluyor αnlαmıyorum. Gαrip.

yeni
yeni sözler
Nefret edebilirdim. Mαl gibi sevmeyi seçtim, αğzımα sıçtı. Hαklı.


Yorgαnın αltınα girdiğinde, durduk yere sırıtαrαk mesαjlαşαbileceğin biri yoksα, hαyαt gerçekten çok berbαt.


Tipe bαk. Resmen gel bαnα sαrıl, bir dαhα dα hiç bırαkmα diyor..


Psikolaga gidip sorunlarim var dedim hangimizin sorunlari yokki dedi gönderdi şimdi daha iyiyim profesyonel eğitim şart


Seyyar satıcıların ne dediğini anladığım gün benim için büyük gün olacak sooaaağğğyiğğğn diye bi sebzemi var lan


İsrailin Arkasında Amerika var diyolar ben haritadan baktım suudi arabistan var hepsi sallıyor.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum:

  1. ask.fm/Esrarlkz daha yeni açtım sorunn bakalım :S

    YanıtlaSil