Anlamli Sozler


anlamlı sözler
İlkokuldayken derste duyulan "Malazgirt Savaşıyla Anadolu'nun kapıları Türklere açıldı" cümlesi ve zihinlerde oluşan o devasa kapı.


Aşırı alkol yüzünden ölenlerin sayısıyla, aşırı alkol yüzünden doğanların sayısı eşit olabilir.


Seda Sayanın oğlu audi R8'e biniyo deyip isyan edeceğinize, Sabancı'nın oğlunun bindiği tekerlekli sandalyeyi görüp şükredin..


İçimin tünellerine girer girmez bir fener alıyorum elime. Buralar çok karışık.Kaç defa geldim.Gene de hep kayboluyorum

anlamlı nickler
Aşk milli piyangodan çıkan büyük ikramiye gibi birkerecik çıkıyo hayatta diğerleri ya amorti yada boş


Ay sonu yaklaştıkça, İnsanın Matematik zekası artıyor.


Merhaba. Ben son derece atarlı cümledeki büyük harfle yazılmış kelime. Sizi versinler ellere beni vursunlar. O derece. Tşkrl.


Geçenlerde koşarken yere düşüp, kolumu yardım. Eğer karnımın üstüne düşseydim 'Karnıyarık' olurdu. Bu da böyle bi Karnıyarık esprisiydi, Güldünüz mü? Hayır. Peki.

anlamlı msn nickleri
Türk kızıyım oğlum ben sabah gömlegini ütülerim akşam kafanı...:D


Bir insanı sevmediğimi, onu dualarımda unuttuğum zaman anlarım.


‎- Neymiş Efendim, Yıldızımız Bir Türlü Barışmıyormuş...! Ayımız, Gezegenimiz Can Ciğer Sanki :P


‎+ Anne yemekte ne var?
- Güzel güzel..
+ Tamam da ne var ?
- Yersin yersin.

anlamlı söz
‎- Mahalleyi ilaçlayan kamyonetin şoförüne işler nasıl gidiyor diye sordum, sinek avlıyoruz dedi..:))


Uyuyan babanin elindeki kumandayi alma gerilimini Alfred Hitchcock filimlerinde bulamazsın..


"Rüyaymış ya" - İnception özet

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder