Facebook Sozleri

faecebook sözleri
Anneme "bütünleme sınavına girmeye hak kazandım !" dedim sevindi kadın. Kötü bir olayı sunmayı bileceksin abi.


Senin doğru söylediğine inanan birine yalan söylemen, En büyük hainliktir..

faecebook yazilari
Aya adımını atan ilk Türk yere tükürmek için kaskını çıkarınca öldü .


Oluruna bıraktım herşeyin sorumlusu Sıla"dır.


En güzel sınıf birinci sınıftır. Bi kere kalitedir birinci sınıf. 1'i okuyacaksın bırakacaksın. Sonra işler çok sarpa sarıyor.


faecebook nickleri
Harvard'lı Emily sevgilisiyle tatile giderken; Harran'lı Emine 15 yaşında dedesi yaşında kocaya satılır.. Bir kerede gerçekle yüzleşelim Turkcell..


Otobüslerde sadece şoförün gördüğü o boşluk varya. Öyle bir boşluk var içimde. Benden başkası göremez.


‎200 liralık gomlegin icine,validenin pazardan aldigi "sahinler" marka askili atleti giyiyorum.Lpg takilmis ferrari gibi akiyorum ortamlara..:D

faecebook duvar yazilari
Allah'ım sen kimseye derin dekolteli body giyip sonra bütün gün eli göğsünde o dekolteyi örtmeye çalışan kız kafası verme.


Kimi insanlarla geyik yapmak zihin açarken, kimileriyle iki kelime konuşmak bile tüm zihnin içine edebiliyor.


Anneniz sizi saatlerce uğraşsa da yattığınız yerden kaldıramazken mutsuzluk kaldırmayı geç, uyutmuyor bile..


Hayat, aslında seni bize çok şey öğretiyorsun diye sevmiyorlar,biliyo muydun..

facebook
Allah belamızı birilerine aşık ederek mi veriyor nedir?


Ve ben, "üzsen bile yanımda kal" diyen "çok sevmiş"lerden olmaya devam edersem, durmadan kaybedeceğim. Hiç durmadan.


Anlamadığım tek şey bende duran zaman sen de nasıl geçiyor.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder