Komik Sözler

komik sözler
Sporda hocam biraz esnemen gerek diyince geçtim bi köşeye başladım esnemeye, esneye esneye uyumuşum.. Spor hiç bana göre değil arkadaş.


Bembeyaz gelinlik altındaki bembeyaz topuklu ayakkabı ile,
inek bokuna basma arzusuna "kır düğünü" denir.


komik nickler
İç çekerek baktığın her kız umarım lezbiyen çıkar aşkım.


Beni ihmal edersen,başkalarının dikkatini çekerim.


komik yazılar
Erkekler -seni seviyorum- diyemezler.
Haftalarca izler.


Gölgene lafım yok oda seni adam sanıp peşinden geliyor.

komik facebook sözleri
Sevgili kızlar, uzay mekiği büyüklüğünde güneş gözlükleri takmayın, siz gözlüğü değil, gözlük sizi takmış gibi duruyor. Saygılar.


Olsun, yanımızda mutlu olanlar var. Bizde "pasif mutlu" sayılırız.


Kendimi iyi hissetmiyorum. Kötü de hissetmiyorum. Resmen kendimi hissetmiyorum şuan.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder