Komik Sözler

komik sözler
"Tamam çok güzel değildim ama
sevmiştim seni." demicem lan. Sen
sanki pek bir boka benziyordun.
Mala bak. Bir de beni beğenmiyor.


Yalan söyle; affederim. Aldığın
borcu ödeme; ona da tamam. Ama
buzdolabındaki soğuk suyu içip
doldurmadan geri koyarsan kaç
benden.


Ali Ağaoğluna paran kadar konuş
lan dedim. 2 yıldır adamı
dinliyorum susacak gibi değil.


komik msn nickleri
Mesela ben zombi olsam ısırdığım
adamın boynuna ekmek banıp
öyle yerim.


2736.kez kahvaltı masasına
koyulan reçele yine kimse
dokunmadı..


Diziler final yaptı,
ligler başlamadı,
hava çok sıcak.
Milletçe boşluktayız.


komik nickler
sivrisineğin biri gelip "kanamalı bir hastamız
için acil kana ihtiyaç var, kan grubu
önemli değil" dedi.. kesin yalan. çete bunlar valla bak :D


"Günaydın" mesajı bazen
 "Gözlerimi açtım, aklıma geldin.
Baktım senden bişey yok.
Dedim bu salak kesin uyuyakaldı.
Bari uyandırayım" demek.


Bir kadın "uffff saçmalama yeaaa"diyorsa
bilinki sizinle başa çıkamadıgındandır yada
işine gelmediğindendir. hani bilin istedim :D


komik
Anne babasının söylediği "ne bok yersen ye"
cümlesini "aha izin verdiler" olarak anlayan tek çocuklar biziz.


- Çok gezen mi bilir , çok okuyan mı?
+ Bence çok kazık yiyen bilir .

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder