14 Şubat Sevgililer Günü Sözleri (Mesajları)


14 şubat sevgililer günü sözleri
Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun!


Kimsin sen? Yaşamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevgilimsin, sevdiğimi söyleyebildiğim. 


Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da… Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek…

Sevgililer Günü Sözleri
Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış, eskiler böyle der... Gökkuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canımsın... Sevgililer günümüz kutlu olsun.


Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni... Sevgililer günümüz kutlu olsun... 


Yedi ayrı iklimden yedi çeşit arı getirseler, yedi çeşit arı yedi ayrı çiçeği dolaşsa yedi ayrı çiçekten bal yapsa senin kadar tatlı olamaz... İyi ki varsın... Sevgililer günümüz kutlu olsun!

sevgililer günü mesajları
Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa... Sevgililer gününde bir öpücük borçlusun bana...


Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin... Sevgililer günün kutlu olsun! 

14 şubat mesajları
Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Sana "Sevgilim!" diyebildiğim için kendimi çok şanslı görüyorum. 


ŞİMDİDE ESPRİLİ SÖZLERE GELDİ SIRA :)
Kız ; 14 Şubatta ne alsam acaba ?
Erkek ; 13 Şubatta ayrılsam mı lan acaba

14 şubat sözleri
Sevgililer Günü yaklaşıyormuş. Millette bi telaş, bi heyecan.. Yalnızlığın en büyük avantajı bu işte. Kafan Rahat. Ohh. Missss. (Yersen)


14 Şubat yaklaşıyor hediyeme sevgili almam gerek.

sevgiliye güzel sözler
14 şubatta bizim merdivene hediye alcam. 10 senedir çıkıyoruz birbirimizi hiç kırmadık. :)


Bugün 14 Şubat ..
14 şubat her yalnız için kötü değildir.
Heryerde sevgililer günü indirimi var kaçırmayın..;)

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder