Anlamlı Aşk Sözleri


Herşey güzel olucak demiyorum sana, herşey kötü gidersede yanında olucam.

Mesaj atarsan parmakların felç olur, sakın atma.


Bana yalan söylemene kızmıyorum. Asıl canımı sıkan şey; o basit yalanına inanmamı bekleyecek kadar salak yerine koyulmam.

Anlamlı Aşk Sözleri
Bazılarının omzuna dokunup kulağına “Keşke biraz kendin olsan, başkalarının ucuz kopyası olmasan.” demek istiyorum.


Çok başka seviyorum seni diyen insanlara inanmamazlık yapmayın. Hak verin; 
Götüyle seven insan çok...


‎"Ağzını burnunu yerim." cümlesi iyi ki var lan ne kadar samimi içten ve sevgi dolu.

Anlamlı Sözler
Ağlamamak için kendini tuttuğunda boğazında oluşan o acı.


Elinden tuttuğumda öyle bir güvenmişim ki, bize bişey olmaz sanmışım.


‎1 mesaj 262532 kere okunuyor mu demeyin, özledin mi bak nasıl okuyorsun.

Anlamlı Msn Nickleri
‎'Seni çok seviyorum sevgilim'' mesajı gibisi yok. Yok yani, gelmiyo öyle bi mesaj.


Hani birisi vardır, moralin bozukken bile onunla gülersin ya. Heh işte tam ondan istiyorum.


“Bi sorun olursa haberim olsun”
diyen erkek cansın, bitanesin sen.

Anlamlı Ayrılık Sözleri
‎- Özlüyormusun?
+ Fazla değil,her saniye.


Hayatımızın en mutlu yılları annemizin montun fermuarını boynumuza kadar çektiği günlermiş.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 yorum: