Güzel Msn Nickleri


Ailevi bir ortamda mesajlaşırken sırıttığımın farkına varınca normale dönme hızım ışık hızını ikiye katlıyor.

güzel ve 2013 msn nickleri
Bindiğin Trenin Rotası Yanlışsa Trenin İçinde Ters Yöne Koşmanın Bir Faydası Yok..!!

güzel msn ncikleri
Şu feyse yazdığımız sözleri sokakta kalabalık bir insan grubunun önünde söylesek, sopayla kovalarlar bizi yemin ediyorum.


Hadi ben iyilik yapar denize atarım da Ankaralı nereye atacak Çorumlu nereye atacak ? Bu soruna eğilmeliyiz arkadaşlar.

msn nickleri 2013
Aşkı "şıp sevdi" sakızından öğrenmiş gelmiş burda Can Yücel havaları,hadi canım hadi


Ve birgün birisi çıkar gelir.
Sen; 'gidene' teşekkür edersin. ;)

Mükemmel Msn Nickleri
‎'Aklımdasın' derken balığı, 'ömrümsün' derken kelebeği anımsatır oldu insanlar...


Bir kadına gel dersen gelmez hatta daha da uzaklaşır.Geleceksin(!) dersen gelir sarılır ve daha da bağlanır... Mış :)

kısa msn nickleri
Bi insanın nasıl binlerce fotoğrafı olur ya. benim toplamda 3 tane var; 2'si vesikalık, diğerini de mobese kamerası habersiz çekmiş.


Gelmiş bana 'gerçekten sevgilin yok mu?' diyor. yok biz şakasına yok diyoruz, hobi olarak yalnız takılıyoruz. manyak mıdır nedir ya.

aşk msn nickleri
Hiç üşenmedim kalktım su içtim.. bugün hiperaktifim biraz.


Kizlar; bu devirde beyaz atli prens beklemeyin. Çoko prens verelim.. Çok tatlı :)

anlamlı msn nickleri
Erken kalkan yol alır mı bilmem ama bizim evde erken kalkan kesinlikle ekmek almaya gider.


Trip atmayan kız mı olur lan? Gol atmayan Messi gibi, servis atamayan Nadal gibi. Parası olmayan Ali Ağaoğlu gibi. O ne öyle? :D

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder