Hüzünlü Ayrılık Sözleri


Mesaj attığında telefon yerine kalbimi titretenler var.

- Üstünde ne var? + Kokun.


Ya benim ben, seni seven yerlerimi sikeyim.

ayrılık sözleri
Aşk, çiftleşmek değil tekleşmektir.


Öyle bir an gelir ki; kocaman kocaman sarılmak istediğin insanaküçücük bir "Merhaba" dersin.


Susmalıyım.. Dudaklarım çok acıyor artık her konuştuğumda "Seni seviyorum" dememek için ısırılmaktan..

ayrılık msn nickleri
Bazıları göt olmak için o kadar çabalıyor ki, bu azimlerini görünce onları kıramıyorum.


Yalnızlık bile "lık" eki almış, söyleyeceklerim bu kadar.


Bilinmeyene değer vermeyi okulda öğrettiler ama biz bilemediğimiz insanlara değeri fazla verdik. Dersi dinlemezsen olacağı bu.

ayrılık mesajları
Engel olan mesafeler değildi, beynindi.


Başkalarını mutlu etmekte limitimiz yokken, kendimize zerre kadar bulaştıramıyoruz.


Seni o kadar çok seviyorum ki, benden uzakta da çok mutlu olmanı isterim. Meselâ; Cehennemin dibinde.

üzüntülü ayrılık sözleri
Sevgiliniz sap ise onu serbest bırakın, geri dönecektir. Ne demişler; Keser döner sap döner.


Bir şeye odaklandığında etrafındaki hiçbir şeyi net göremezsin. Aşık olduğunda da durum aynı.


Çok eğlenceli bir insanım. Benimle oynamayı severler, özellikle duygularımla.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder