Komik Öğrenci Sözleri


Ders çalışırken uç biterse benim için ders biter. Çok sert tavırlarım vardır asla taviz vermem. 

Bizim okulda öğrenci kılığına girmiş kısa boylu bir fondoten dolaşıyor.

komedi sözler
Seçmeli matematik mi olur ya? Seçme şansı verseler matematiği kim seçer ki:D:DD:d:d:dD:D


Test çözerken içimdeki Ali Ağaoğlu ortaya çıkıyor. Bunu geç, Bu zor, Bunu işlemedik.

Komik Öğrenci Sözleri
Rüyanın devamı için nereye başvuruyoruz? Neyse parası vereyim. Yeni bölüm istiyorum.


Benim ağzıma takılan bir şarkı en yakın arkadaşımın da ağzına takılmıyosa o arkadaş gerçekten yakın değildir.

öğrenciler için komik sözler
Şu cuma akşamının güzelliğine bakar mısınız? Tavan bir ayrı bakıyor, duvarlar bir başka samimi, halının desenlerini daha anlatmadım bile..


Tumblr'ı Twitter'a bağla, Twitter'ı Facebook'a bağla, Facebook'u Foursquare'ye bağla, Aşçı hizmetçiye, hizmetçi bahçıvana sonra hepsi uşağa.

Öğrenci Esprileri
Yeni doğan kuzenim ne annesine ne de babasına benziyorSaçı yok e tabi dişlerde öyle. aynı dedem ya.


Araba yarışı oynarken tuşlara daha kuvvetli bastığında arabanın daha hızlı gideceğine inanan insandan ne zarar gelebilir kikırmayın onu.

süper komik sözler
Akıllı telefon yaptılar, akıllı televizyon yaptılar, akıllı robot yaptılar, akıllı insan yapamadılar.. yine ağır konuştum.


Bu feysbuk alemi çok acımasız. Duvara acılarımı dertlerimi yazıyorum, birileride mutlaka beğeniyo. İnsanlık çok bozulmuş.

komik sözler
Milka'nın Kalpleri Yumuşatan Mor İneği Sana Girsin Sevgili


Benimle konuşmuyorken online olması psikolojimi bozar ,
- ayrılma sebebi.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder