Komik Sözler


en komik sözler
Küstüğü kişiden gelen mesajı okumadan silen insanlara hep hayran olmuşumdur. Hiç mi merak etmiyorsun lan.


Bu eski sevgililerin işide amma zor arkadaş. Her dakika profiline bak ne yazmış. sonra düşün bunu kime neden yazmış diye. Öl sen en iyisi öl
 komik sözler

Hoca en sevdiğim romanı sordu Kibariye
dedim dersten attı.Neden böyle bir şey yaptı
ki ?


Napıyosun?
+Müzik dinliyorum
-Hmm ne dinliyosun?
+Müzik.


Kadınların işide zor, kirpiğine bile bakım yapıyolar anasını satiym. Kirpik lan.

 komik msn nickleri
Neymiş kaçta yatarsa yatsın sabah erkenden kalkabilirmiş. Ulan sen insan mısın git bi doktora görün ilk önce.


Türkiye'de yaya geçidi için tek kural vardır.
Yeşil : Yürü..
Kırmızı : Koş kan KooŞŞŞ!!

 çok komik sözler
- Rüyalarıma giriyorsun. + Hmm. - Seni özledim. + Tamam. - Seni Seviyorum + Ben de. (Öküz Bulmaca)


'Seni seviyorum' demek kolay , önemli olan 'Mönchengladbach' demek.


ilişkiyle telefon şarjı aynı şey, ikisininde biteceğini biliyosun ama bitmemesini umuyorsun.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder