Kısa ve Anlamlı Aşk Sözleri


aşk msn nickleri
Görücü usulü bir aşk istiyorum Görünce göresim gelsin , Görmeyince ölesim.


Birinin gülüşüne aşık olduysan,diğerlerinin kahkahaları umrunda olmaz.


Ben çaktırmadan severim, sen rahatını bozma.

 anlamlı aşk msn nickleri
Başkası olsa bu hareketlerine direk yüzüne kezzap atar ben yine sadece sinirleniyorum şükret.


En güzel küfürler sana gelsin. Çünkü; sen her zaman daha iyilerine layıksın... :D


Benden haber alamayınca ortalığı savaş alanına çeviren bi sevgilim olsun istiyorum.

kısa aşk msn nickleri
Bir düşünsene. Bir erkek seni görmek için Allaha yalvarıp göz yaşı döküyor.


Sen gülünce ben bildiğim her şeyi unutuyorum.

aşk sözleri
Erkeğin boyu,kızın boyundan uzun olmalı ki kız ona sarıldığında onun kalp atışını duymalı.


- Bazen ''umrumda değil'' dediğiniz kişiler,
Aslında ''uğrunda öldüğünüz'' kişilerdir.

kısa aşk sözleri
Onun nasıl uyuduğunu izlemek için, tüm uykularımdan vazgeçebilirim.


''İyi geçinmek, iki kişinin kusursuz olmasıyla değil,
Birbirlerinin kusurlarını hoş görmesiyle olur...''

anlamlı aşk sözleri
"Kimileri için bir hiçken... başkası için her şeysin... her şey olmayı umarken, bir bakıyorsun ki... hiçsin!"


Bir insan var, onca insanın varlığını unutturan...
Alıntıdır: http://nickcenter.blogcu.com/kisa-ve-anlamli-ask-sozleri/13377849

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder