Kısa ve Komik Facebook Sözleri


kısa facebook sözleri
Hemşire ''kan değeriniz düşük'' deyince utanıp başım önde odadan çıktım. Fakirlik damarlarıma kadar işlemiş artık kanımda bile değer yok.


Hani dilimizin ucuna gelip'te söyleyemediklerimiz varya he işte Allah o cümlelerin yolunu açık etsin..


Dünyanın en büyük yalanı: "Onların da sana selamı var."

 farklı facebook sözleri
Kolaysa benden bitane daha bul dedim, diğer hesabımın linkini atmış gerizekalı.


Biri “seninle konuşmam gerek” dediğinde hemen en son yaptığım kötü şeyleri düşünüyorum.


Her sabah uyandığımda 'ulan dün gece daha erken yatsaydım keşke, daha çok uyurdum' diye düşünüp kahrolmak, hobilerim arasındadır.

güzel facebook sözleri
Uyku akşam sersemleştirir,gece kaçar,sabah tekrar ortaya çıkar gibi yapar,öğlen bastırır.


"Lan o kadar şebeklik yaptık, umarım aynanın içinde kamera yoktur" -Asansöre binen herkes


Çekirdek yerken; "Şunu da yiyim yeter. Bu son. Şunu yiyim. Tamam son. Şu iriymiş bunu da. Son bir tane."

 komik facebook sözleri
Bugüne kadar aldığım yol tariflerini göze alırsam, Türkiyede ilerden sağa dönülerek istediğimiz her yere ulaşabiliriz.


Küçükken saklambaç oynarken; 1,2, 33,45,68,77,98,99,100. diye sayarak, yalana dolana başlamış çocuklarız bizler. Kimse inkar etmesin :D :D :D :D

 facebook sözleri
Evden kaçasm var ama ailemin Müge anlıya değilde Flash tvde ki Yalçın'a gitmesinden korkuyorum.. :D

Alıntıdır: http://nickcenter.blogcu.com/kisa-ve-komik-facebook-sozleri/13381164

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder