Yeni Sözler


yeni
Evet sizlere gelecekten yazıyorum asdfghj :D burası boş durmasın dedim bir şeyler paylaşım dedim paylaşırkende yaklaşık olarak 1 sene sonra işime yaraaycak olan bir başlık koyim dedim neyse yeni sözler sizlerle..

yeni nickler
Anana sor bakıyım gelin lazımmıymış .


En tatlısı daha sevgili olmadığın ama konuştuğun o kişinin seni kıskandığını anladığın o an. Daha iyisi olamaz.

2014 yeni
Hayatımda pozitif olan tek şey kan grubum..
Şaka lan o da negatif amk.

yeni sözler
Okul varken hayat çok sıkıcı, okul olmadığı zaman hayat yine sıkıcı, kısacası hayat sıkıcı okulun suçu yok belkide var, of çok sıkıldım.


Neymiş efendim, sen ona bir adım gidersen o sana iki adım gelirmiş. Monopoly oynuyoruz sanki.

yeni nick
Adını duyar duymaz istemsiz küfür ettiğim insanlar var.


Tüm kızlar aynıdır diyen erkek,beni Adriana ile bir tuttuğun için tşk cnm.


Haha :)))) :)) Yok be ne kıskancam, sevgilim değil bişeyim değil nasıl olsa :))) :) Yalnız bir daha onunla konuşma sikerim :)

yeni nikler
Perde takılırken yapılan kaydırma>sınavda yapılan kaydırma.


+Neden küfür ederiz
-%5 rahatlamak icin
-%95 sanane mk :)


Google arama kutusuna 'kusur' yazdım ,'kusuru önce kendinde ara' dedi. Yakında söverde bu.

yeni sözler facebook
İkram ettiğim çikolatayı almayan arkadaşlarım sizleri gerçekten çok seviyorum.


Şu dünyada bir kadınları anlamadım, bir de grev yaparken halay çekenleri.

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder