Aşk Sözleri, Aşk Mesajları

aşk sözleri, aşk mesajları, aşk sözleri yeni, kısa, whatsapp, uzun, 2015, anlamlı, güzel, facebook, sevgiliye, sevgiliye aşk sözleri, karıma aşk sözleri, eşime aşk sözleri, kocama aşk sözleri, sevgilime aşk sözleri
Sonuna ekle beni
Başlangıçları çoktan tükettim
Yolun ortasındayım
Zannederim sonbahar
Şimdi her şeyi sakinlikle görebilirsin
Yakından her şey daha güzeldir,bilirsin
Sonuna ekle beni
Sarılınca gülmseyebiliriz de
Burası son de
Ekle kendine beni
Çünkü ben de tüm renkleri görmek istiyorum
Bakışların altında yatan o masum ifadeye tutunup, damlayan yüreğine bir aşk diye düşesim geliyor.
Desem ki sen benim için,
Hava kadar lazım,
Ekmek kadar mübarek,
Su gibi aziz bir şeysin;
Nimettensin, nimettensin
Herkese selam ; sana hasret.
Evleneceğiniz adamı halı saha maçında izleyin. Bencil mi, çirkef mi, fedakar mı her şeyini bir saat içinde çözersiniz..
Sabah gözlerimi sana açarım. Akşam, uykularımı senden alırım. Nereye, ne yana dönsem karşımda mutluluğun o harikulade başdönmesini bulurum.
Yüzüme batan şey soğuk değil de, sakalların olsa. ya da ne bileyim suratımı okşayan şey sabahları yüzümü yıkadığım su değil de, ılık nefesin olsa.
Erkekler verene gidiyorlar dediler de kalbimi verdim bir bok olmadı. Meğer göt vermek gerekiyormuş.
Beni hep ara, mesaj at. Kısacası rahatsız et. Hiç şikayet etmem, gerçekten.
Öyle herkese sarılamazsın ama bazıları sarılırken, kaburgalarını kırsa sesin çıkmaz.
Beni hatalarimla kabul edecek insana , nefes alamayacak kadar sarilmak istiyorum.
Sen benim sonum ve başlangıcımsın.
Yağmur da ıslanmak değilde, senin aşkınla sırılsıklam olmayı isterdim
“"Hazırım." dersin.
Doldur içimi aşkın serinliğiyle.
Haykırmak istersin “seviyorum” diye
Avazın çıktığı kadar.”
Kana kana su içmek gibi
Sanki aldığım her nefes gibi
Çiceğin suya toprağa olan aşkı gibi
SEVDİM SENİ..
Sevmenin sözcükleri olmamıştır. Bu mesajlar anlatamaz sana sevmeyi, sevgiyi, sevgimi.. Gözlerime bak o yüzden kalbimi dinle..
Güldün, güller açtı penceremin 
demirlerinde… 
İyi ki geçtin dünyadan. 
Sahi, ya doğmasaydın?
Kalıp senin yanında,
Uzanıp koynuna,
Yarım kalanbu hayatı seninle tamamlamalıyım..
Sonuna ekle beni
Başlangıçları çoktan tükettim
Yolun ortasındayım
Zannederim sonbahar
Şimdi her şeyi sakinlikle görebilirsin
Yakından her şey daha güzeldir,bilirsin
Sonuna ekle beni
Sarılınca gülmseyebiliriz de
Burası son de
Ekle kendine beni
Çünkü ben de tüm renkleri görmek istiyorum
Bakışların altında yatan o masum ifadeye tutunup, damlayan yüreğine bir aşk diye düşesim geliyor.
Desem ki sen benim için,
Hava kadar lazım,
Ekmek kadar mübarek,
Su gibi aziz bir şeysin;
Nimettensin, nimettensin
sen benim en yüksek uçurumdan düşerken, tutunma ihtimalim olduğu halde kırılırsın korkusuyla tutunmayıp düşmeyi göze aldığım daldın.
Ben senden bir parçayım, belki senin devamın.
Sanki ilk kez seven bi çocuk gibi seni sevdim.
Sonra yüzüme bir gülücük kondurdun, sanki bütün kelebekler benimdi.
Kalbini kalbim bilip en ufak incinmene izin vermeyeceğim.
Sana yağmur diyorum ıslaklığım bundan
yağ da ıslanalım, ama uslanmayalım
uslanmayalım
Bir inancın yüceliğinde buldum seni 
bir kavganın güzelliğinde sevdim. 
bin kez budadılar körpe dallarımızı 
bin kez kırdılar. 
yine çiçekteyiz işte yine meyvedeyiz 
bin kez korkuya boğdular zamanı 
bin kez ölümlediler 
yine doğumdayız işte, yine sevinçteyiz. 
Bir şiirin bittiği yerdir gülüşün
Onca öpüş onca seviş…
Tüm anlamların birleştiği
Huzura açılan kapıdır gülüşün.
Sonra kadın öyle bir güzel güldü ki, kışın en soğuk olduğu havada güneş açtı adeta adamın kalbinde

Bu yazı bir alt sitemiz olan nickcenter.blogcu.comdan alıntıdır.

yasin ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder