Duman Şarkı Sözleri


duman şarkı sözleri yazımızda duman grubunun şarkılarından alıntıları sizler için derledik.

Duman kendi tarzında müzik yapan bir grup olmakla birlikte ülkemizde çok sevilen ve dinlenen nadide gruplarındandır. Sizlerle dumanın şarkılarından sözleri paylaşacağız şimdilik bu kadar ama devamı gelecek.


"Elleri ellerime, gözleri gözlerime, saçları saçlarıma,karışan bir sen olsan.."


Aşkım sen benim canımsın
Kanıma karışmış kanın
Yavrum sen benim balımsın
Tadına alışmış canım
Artık sen benim canımsın
Canlı kalan tek yanımsın


Al beni yar götür
Götür buralardan
Bıktım artık hep aynı varoluşlardan
Yitirmekten yitirilmekten
Korkudan korkmalardan
Aldatmadan aldatılışlardan
Hiç almadan hep vermelerden
Al beni yar götür
Götür buralardan


Yüzüne baktımı gönlünü yakmalı
Sebebi yoktur anam
Canını sıktımı hatunu salmalı
Sebebi yoktur anam

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder