Sevgiliye En Güzel Aşk Sözleri


Kalbimi sevgine öyle bir bağladım ki
Bir daha başka sevdalı bir yürek istemiyorum..


Siyah daima tektir. Başka bir tonu yoktur. Ve sen de benim siyahımsın.


Sonra sen gelmelisin dilimin ucuna,
Adın gelmeli.
Adın kurtuluştur; ama söylememeliyim.
Can kuşum, umudum, canım, sevgilim…


Sen bana aitsin.
Bazı şeyler, başka şeylere aittir.
Mesela tuz denize,
Kuş gökyüzüne,
Sen bana.


Seni hiç kimse benim gibi sevmeyecek, kalbimin en saklı yerisin sen...


Kirpilerini sayacak kadar deliydi bu yürek.


Hiçbir yüz güzel değil, senin yüzünden.


Haritaya ihtiyacım yok, kalbim beni sana yönlendiriyor.


Seni anlayan biri olmalı hayatında her şeye rağmen seni dinleyen sesiyle huzur veren yokluğunun sana iyi gelmeyeceğini bilip bir an olsun elini bırakmayan varlığı ile mutlu edebilen gülüşü ile içini ısıtan biri kesinlikle olmalı hayatında…


Çok şey istemiyorum ki ben. Sen o muhteşem sesinle çocuğumuza masal anlatırken, bende yanınızda yatiyim. Sonra seni dinlerken, çocuğumuzdan önce ben uyuya kalayım…


Sevdiğim kadar sevilmek istiyorum. Anla beni istiyorum. Sıkıca sarıl. Çok şey istemiyorum aslında. Bak ben anlatayım sen dinle beni ; Bırak mutlu olmayalım.İmkansızlığımız olsun,acımız,mutsuzluğumuz olsun ama birlikte olalım.Omuz omuza gelelim her şeyin üstesinden. Bırak senin omuzunda ağlayayım. İzin ver sarılmak istediğimde koşarak senin yanına geleyim. Sıkı sıkı sarılayım sana. Söz ver bana. Hiç gitme,hiç bitme. Ama ne olursa olsun birlikte yaşayalım. Ölüm gelecekse başımıza,birlikteyken gelsin. Çok şey istemiyorum işte benimle ol yeter bana. Bazen yeniden başlamak gerek hayata.

aşk
Ve aşk bir saç teli kadar inceydi. Üstünde yürüyebilmek için, cambaz olmak değil, yürekli olmak gerekiyordu…


Yahu kadın! ben seni darmadağın seviyorum. nedir bu derli toplu olacağım derdi? saçın dağınıkmış üstün başın berbatmış yüzün gözlerin yorgunmuş bunlardan bana ne? geceler boyu yüzüme gözüme bulaşan başkası sanki! ben seni benim dağınıklığıma karışasın diye sevdim. hangi ağacın bir diğerine karışmış kökleri düzgün ki? hangi dağ bir öbürünün hizasında? hangi göl kıvrım kırım değil? hangi bulut öyle, onlar kadar dağınık? onlar kadar güzelsin diyorum. uzayan gölgem ol, karanlığınla bile dokun, yeter.


Dünyanın bütün kelimeleri bir araya gelse bir “özledim” etmez…
Çünkü özledim, “seni seviyorumdur”, “sana ihtiyacım vardır”, “yanımda oldur”, “benimle uyudur”, “sarıldır”…
Yani sevgilim, “özledim”…


“Dünyanın en güzel manzarası, onun sana bir şeyler
anlatırken parıldayan gözleri ve kahkahalar içinde
savurduğu hayat dolu gülüşüdür.”


Ben istiyorum ki moralim bozuk olduğunda sığınabileceğim birisi olsun hayatımda.Birkaç gün konuşmadığımız zaman özlesin soğuk davrandığımda canın mı sıkkın senin deyip ilgisiyle bunaltsın yeri geldiğinde dost, arkadaş, her şeyim diyebileceğim birisi olsun benim gibi anlayışlı,dürüst,saygılı olsun hiçbir şeyim olmasa bile sadece o olsun

Yasin Ergül

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder